Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان علی‌رغم شرایط خاص کشور در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا با در اولویت قراردادن سلامت مردم، تدبیری اندیشید تا با برگزاری مراسم خلاقانه، سلامت‌ محور و یا نمادین همراه با پخش زنده در ساعات پرمخاطب شبکه باران، از کم‌رنگ شدن ایام‌الله انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در سال ‌های اخیر توانسته با طرح ایده‌های نو ، خلاقانه و بهره‌مندی از توان و ظرفیت مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی، از تهدید شرایط مختلف جوی از جمله باران شدید، برف سنگین و وضعیت قرمز کرونایی، فرصت‌های درخشانی برای بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی و ثبت حضور پرشور و شعور گیلانیان در صحنه‌های انقلاب اسلامی بسازد و حماسه‌های بی‌شماری همچون ۲۲ بهمن برفی سال ۱۳۹۸ و رژه خورویی خانوادگی ۲۲ بهمن سال گذشته را در تاریخ این مرز و بوم به‌ ثبت برساند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: حضور باشکوه گیلانیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ علی‌رغم بارش برف سنگین در صدر اخبار رسانه‌های خبری پخش و فیلم‌های این حماسه بارها از رسانه‌های مختلف بین‌المللی منتشر و موجب شگفتی جهانیان شد.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با تبریک فرا سیدن روز خبرنگار گفت: بی‌شک بازتاب شور و حال انقلابی و انعکاس حماسه‌ های بی‌ نظیر مردم افتخارآفرین گیلان در مناسبت‌ های انقلاب اسلامی بدون ایثار اصحاب رسانه در شرایط خاص جوی ممکن نبوده و نیست. 

وی در ادامه اظهار داشت:افتخار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، وفاداری به آرمان انقلاب اسلامی و اندیشه الهی امام خمینی (ره) ، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای تکیه بر دانش روز، پشتکار و روحیه انقلابی نیروهای خوش‌فکر ، خلاق و اعتماد و حمایت همه‌جانبه مردم مسلمان ایران اسلامی است. 

برچسب‌ها رشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان رشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی روز شنبه در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسب‌های انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت گسترده دینی و مذهبی مردم بهارستان اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم ساعی و انقلابی شهرستان بهارستان برای مسئولان از بزرگ‌ترین عبادات است.

وی با بیان اینکه مراسم دینی و انقلابی ریشه قرآنی دارد، افزود: روزهای خدایی و الهی و روزهایی که در سرنوشت بشریت تأثیرگذار است باید تبلیغ و از شعائر الهی بهره برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه دین و انقلاب در جمهوری اسلامی ریشه قرآنی دارد، تصریح کرد: از فرصت‌ و مناسبت‌ها باید برای جایگاه دختر و زن آگاهی داد و ناآگاهی باعث نشود دختران در دام نقشه‌های دشمن بیفتند.

محمودی مردم را هویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: با تلاش مردم ایران به سمت حرکت جهانی حضرت مهدی (عج) پیش می‌رویم و قطعاً پیروزی متعلق به محور مقاومت و مردم غزه خواهد شد.

این مسئول با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه در کم‌رنگ نشان‌دادن عملیات موفق وعده صادق گفت: : رسانه‌های معاند در صدد هستند نگاه مردم را نسبت به برنامه‌ها و مأموریت‌های دولت و نیروهای مسلح تغییر و ضعیف عنوان کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق نیروهای مسلح دشمنان را خشمگین کرده است، گفت: دشمنان از حضور مردم بیش از هر چیزی هراس دارند و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار بهارستان نیز در این همایش گفت: جمعیت بالغ بر ۷۵۰ هزار نفری بهارستان را عمدتاً مهاجرینی تشکیل می دهند که عاشق و محب اهل بیت (ع) هستند و علاوه بر تعداد کثیر مساجد، بیش از یکهزار و ۳۰۰ هیات مذهبی فعال در شهرستان وجود دارد که این عوامل باعث مزین شدن بهارستان به «شهرستان شور و شعور عاشورایی» شده است.

عبدالله نوحی افزود: مردم و جوانی آن، موتور محرکه شهرستان بوده و این عامل بزرگترین ثروت بهارستان و عامل تمایز با شهرستانهای دیگر است.

به گفته این مسئول افزایش هفت درصدی مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی، از دیگر موارد است و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخلاف تبلیغات و تلاش دشمنان با حضور حداکثری مردم و در امنیت کامل برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نور در کشور، یکی دیگر از مزیت های شهرستان انقلابی بهارستان را بافت اجتماعی و مذهبی آن برشمرد و یادآور شد: با توجه به این مسئله وضعیت مطلوبی از لحاظ فرهنگی در شهرستان برقرار است و خود مردم بویژه بانوان شهرستان با توجه به عقاید و فرهنگ خود، حجاب را محترم می شمارند و به آن باور دارند.

نوحی ضمن قدردانی و حمایت مجدد از عملیات «وعده صادق» علیه رژیم اشغالگر قدس، یادآور شد: در این عملیات قدرت جمهوری اسلامی ایران برای همگان نمایان شد و باید تاریخ معاصر انقلاب را به قبل و بعد از این عملیات غرورآفرین تقسیم کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی
  • عکس متفاوت از رهبر انقلاب در شیراز
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد