Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عباس شمس اللهی مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام از تجهیز ۶ اداره گاز ناحیه در شهرستان‌های استان به وسایل بحران خبر داد و گفت: در سال جاری ادارات گاز نواحی ایلام، چوار، آسمان آباد، لومار، بدره و صالح آباد با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال به تجهیزات مقابله با بحران مجهز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس اللهی با اشاره به اینکه در سال گذشته ادارات گاز شهرستان‌های مهران، دره‌شهر، دهلران، سرابله، ایوان، آبدانان و ملکشاهی به وسایل و امکانات بحران تجهیز شدند تا در مواقع بحران و ضروری بتوانند از این اقلام بصورت عملیاتی استفاده کنند، افزود: هم اکنون کلیه ادارات گاز نواحی استان غیر از اداره گاز هلیلان که اخیراً مستقل شده، به وسایل و امکانات بحران مجهز شده‌اند و در آینده نزدیک، تجهیز اداره گاز این ناحیه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه برای هر کدام از ادارات گاز ناحیه در شهرستان‌های استان، ۲۲ قلم وسایل و امکانات بحران خریداری شده است، اظهار داشت: هدف از خرید این تجهیزات، ایجاد آمادگی قبل از بحران، شناسایی بهتر توان تجهیزاتی مقابله با بحران، کنترل و حفظ جریان پایدار گاز می‌باشد که با این اقدام، امکان واکنش در شرایط اضطراری به صورت مستقل برای هر یک از ادارات گاز نواحی در شرایط بحرانی و قطع ارتباط با مرکز استان و سایر نواحی فراهم می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان با بیان اینکه در راستای کنترل و مدیریت حادثه، شرایط اضطراری پیش آمده، کاهش آسیب‌ها و صدمات به شبکه و تاُسیسات گازرسانی و همچنین پایداری خدمات رسانی و تاُمین پایدار گاز، اینگونه تجهیزات خریداری شده‌است، عنوان کرد: این وسایل شامل آچار شیر‌های پلی‌اتیلن و فلزی، ابزارآلات مورد نیاز، اسکوئیزر دستی و هیدرولیک، موتور برق، دستگاه جوش الکتروفیوژن و ... بوده است.

شمس اللهی با بیان اینکه ۳ نوع حوادث بحران ساز از جمله صنعتی، طبیعی و انسان‌ساز وجود دارد که می‌بایست برای مقابله با آن‌ها ابزار و امکانات فراهم کنیم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدون شرکت برای خرید تجهیزات بحران، خوشبختانه نیاز ادارات گاز شهرستان‌ها به تجهیزات مقابله با بحران رفع شده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز مدیریت بحران ادارات گاز اداره گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است

استاندار ایلام گفت: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو، مصوب شد تا ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر، بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: سازمان‌های امدادرسان همچون سازمان مدیریت بحران و هلال‌احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد، اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیشگیرانه، پاک‌سازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: وزیر کشور به تازگی در نشست شورای راهبردی تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از مدیریت سیل در استان ایلام قدردانی کرد.

شبکه آب و فاضلاب ایلام فرسوده است

وی با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص پیدا کند که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تأمین می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، تصریح کرد: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری در حال بررسی است و امیدواریم اعتبارات این موضوع به طور کامل تأمین شود.

وی از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهادهای خدمات‌رسان قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت و ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

بهرام‌نیا با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، گفت: بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تأمین این مبلغ اعتبار داریم.

کد خبر 747806

دیگر خبرها

  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد