Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:37:30 GMT

پذیرش ٩ سیمانی‌ دیگر در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۳۴۴

پذیرش ٩ سیمانی‌ دیگر در بورس کالا

همزمان با پذیرش شرکت های سیمان سپهر قیر و کارزین، فراز فیروزکوه، صنایع سیمان نهاوند، نیزار قم، کویر کاشان و.. تعداد تولیدکنندگان سیمان پذیرش شده در بورس کالای ایران به ۵۴ شرکت رسید.

به گزارش مشرق، مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه ای از پذیرش کالای سیمان ۹ شرکت شامل شرکت های سیمان سپهر قیر و کارزین، فراز فیروزکوه، صنایع سیمان نهاوند، نیزار قم، کویر کاشان، پیوند گلستان، زاوه تربت، استهبان و کاوان بوکان در بازار اصلی این بورس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعیه های منتشر شده، پذیرش محصول این شرکت ها پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و چهارمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۰ مرداد ماه جاری در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین پیش از این محصول سیمان شرکت های صنایع سیمان زابل، بین المللی ساروج بوشهر، آباده، آرتا اردبیل، اردستان، بجنورد، تهران، جوین، خاش، خزر، دشتستان، دورود، سیمان سفید شرق، سیمان سفید نی ریز، شاهرود، عمران انارک، فارس، فارس نو، لارستان، مازندران، ممتازان کرمان، منددشتی، هرمزگان، سامان غرب، صنایع سیمان سامان غرب، آذر آبادگان خوب، لامرد، فیروزکوه، ارومیه، اصفهان، بهبهان، توسعه ماهان کرمان، خوزستان، داراب، زنجان، ساوه، سپاهان، شرق، شمال، صوفیان، قائن، کردستان، غرب آسیا، آبیک و کرمان در بورس کالا پذیرش شده بودند.

گفتنی است از ابتدای عرضه سیمان در بورس کالا که به تاریخ ۹ خرداد ماه بر می گردد در مجموع ۳ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۴۳۰ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۳ میلیون و ۵۱ هزار و ۵۵۰ تنی همراه شد و ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۳۵۰ تن آن در نهایت مورد معامله قرار گرفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو بازار سرمایه بورس کالا بورس بازار بورس شاخص بورس بورس کالا صنایع سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، مأموران پاسگاه انتظامی معصومیه در حین گشت زنی دو دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ معیریان افزود: با اقدام به موقع پلیس هر دو خودرو توقیف و در بازرسی از آنها تعداد ۳۴ بسته آدامس، شش کارتن نوشابه انرژی زا، پنج کارتن چیپس، تعداد ۱۳۰ بسته کاپوچینو، هزار و ۵۰۴ قوطی جوهر ویپ خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی، کشف شد.
او با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: هر دو راننده خودرو در این رابطه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روز سیمانی‌ها
  • منابع دولت در طرح «کالابرگ» پِرت شد؟