Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:55:17 GMT

آقای کولیوند! به این سؤالات و ابهامات پاسخ دهید!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۴۳۳

آقای کولیوند! به این سؤالات و ابهامات پاسخ دهید!

اما سؤال اساسی که جناب آقای حسین کولیوند اکنون باید به توده مردم کشورمان پاسخ دهد این است که چرا وی باید در اوج درگیری کشور با پیک جدید کرونا و در حالی که آمار جانباختگان روزانه کرونا به حدود ۴۰۰ نفر نزدیک شده، باید سازمان اوژانس را رها کند؟! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ روز گذشته حسین کولیوند در اوج درگیری کشور و مردم با پیک خطرناک کرونا، از مسئولیت سازمان اورژانس کشور استعفا داد و وزیر بهداشت نیز در عین تعجب ناظران، با استعفای وی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند درباره علت استعفای خود از ریاست سازمان اورژنس کشور آن هم در مقطع حساس کنونی، علت خاصی را اعلام نکرده است اما سعید نمکی در نامه پذیرش استعفای وی نوشته "بنده ضمن پذیرش استعفای جنابعالی علیرغم میل باطنی و فقط بدلیل اقناع روحی در کمک به مشکلات جسمی و روحی جنابعالی از خداوند بزرگ برایتان به پاداش خدمت‌های ارزنده ایام خدمتگزاری به مردم شریف، آرزوی تندرستی، عزت و سربلندی دارم!"

اما سؤال اساسی که جناب آقای حسین کولیوند اکنون باید به توده مردم کشورمان پاسخ دهد این است که چرا وی باید در اوج درگیری کشور با پیک جدید کرونا و در حالی که آمار جانباختگان روزانه کرونا به حدود 400 نفر نزدیک شده است، حوزه مهم و خطیری مانند سازمان اوژانس را رها کند و از این ناحیه، لطماتی را متوجه نظام سلامت کشور کند و احیاناً باعث وخامت وضعیت این روزها در درگیری با خیز شدید کرونا شود؟!

از سویی این استعفای قابل تامل در حالی صورت گرفت که طی این روزها شاهد کنار رفتن دولت حسن روحانی و استقرار دولت جدید سیزدهم هستیم و این امر ممکن است با تکانه‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله در نظام سلامت کشور همراه باشد لذا استعفا در چنین شرایطی، می‌تواند تصورات نامطلوبی را به اذهان عمومی مخابره کند.

همچنین وزیر بهداشت نیز باید پاسخگوی این مسئله باشد که وی چه پاسخی برای این تعارض و تناقض دارد که او از سویی دو روز پیش، طی نامه‌ای به رهبری  نسبت به وضعیت خطرناک و بغرنج کشور به واسطه خیز بی‌سابقه کرونا در کشور هشدار می‌دهد و با فاصله یک روز با چنین استعفای بی‌موقع و عافیت‌طلبانه‌ای موافقت می‌کند؟!

انتهای پیام/   

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • ارتش اسلامی از منظم‌ترین و سالم‌ترین سازمان‌های کشور است
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • کشور‌ها درباره پاسخ حمله سپاه به اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
  • کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
  • نصیرزاده: خمز سال بعد هم می‌ماند
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!