Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادرفنی استقلال برای ضربات پنالتی در دیدار با گل گهر سیرجان تمرینات ویژه ای انجام داده است.

تیم گل گهر سیرجان که فردا در چارچوب رقابت های نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال قرار می گیرد، یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران از لحاظ گل کردن ضربات پنالتی است.

از آنجایی که ممکن است دیدار استقلال و گل گهر چهارشنبه شب به ضربات پنالتی کشیده شود، این مساله می تواند به شاگردان امیر قلعه نویی کمک شایانی انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. گل گهر در دو سال گذشته در لیگ برتر 91 درصد پنالتی هایش را تبدیل به گل کرده و این یک آمار فوق العاده محسوب می شود.

از اینرو کادرفنی استقلال هم برای ضربات پنالتی تمرینات ویژه ای را در نظر گرفته است. استقلالی ها که در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس برنده شدند، نشان دادند می توانند در این بخش هم موفق باشند و به همین خاطر فرهاد مجیدی و همکارانش برای پنالتی های احتمالی در بازی فرداشب هم برنامه ریزی کرده اند.

نقطه قوت استقلال در ضربات پنالتی سیدحسین حسینی است که در بازی های گذشته هروقت مسابقه به پنالتی رفته، عملکرد خوبی داشته و با مهار یکی دو ضربه توانسته تیمش را راهی دور بعد کند. حالا اگر فردا هم بازی به پنالتی کشیده شود، قطعا حسینی می تواند نقش مهمی را در صعود استقلال به فینال حذفی ایفا کند./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

مدافع استقلال به کرونا مبتلا شد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ضربات پنالتی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟