Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوره سیزدهم، در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تنفیذ رأی ملت، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکم تنفیذ، حضور پر معنا و عزت‌آفرین مردم در انتخابات و انتخاب شخصیتی مردمی، پرهیزگار و دارای سوابق درخشان مدیریت را نشانه عزم راسخ ملت بر پیمودن مسیر نورانی انقلاب یعنی مسیر عدالت، پیشرفت و آزادی دانستند و با اشاره به آمادگی کشور برای حرکت جهشی در همه عرصه‌ها، بر رفع موانع تولید، تقویت پول ملی، توانمندسازی قشرهای متوسط و پایین جامعه و حرکت پر شتاب به سمت جایگاه شایسته کشور تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم تنفیذ که حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی آن را قرائت کرد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
والحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمّد و آله الطاهرین سیما بقیة الله فی الارضین

خداوند علیم و قدیر را سپاس میگویم که با فضل و عنایت خود، ایران را بار دیگر در آزمون سیاسی و اجتماعی انتخابات، سرافراز فرمود، و ملت عظیم‌الشأن، در شرایطی پیچیده و دشوار، با حضور پر معنا و عزّت‌آفرین خود، حاکمیت رأی مردم بر اداره‌ی امور کشور را نمایان ساخت، و با انتخاب شخصیتی مردمی و عالیقدر، از تبار سیادت و علم، و مزیّن به پرهیزگاری و خردمندی، و دارای سوابق درخشان مدیریت، عزم راسخ خود را بر پیمودن مسیر نورانی انقلاب که مسیر عدالت و پیشرفت و آزادی و عزّت است، نشان داد.

امروز میهن عزیزمان، تشنه‌ خدمت و آماده‌ حرکت جهشی در همه‌ی عرصه‌ها، و نیازمند مدیریتی با کفایت و جهادی و دانا و شجاع است که بتواند توانمندی‌های آشکار و نهفته‌ ملت، بویژه جوانان را که بسیار فراتر از مشکلات است، بسیج کرده و به میدان کار و تلاش سازنده آورد؛ موانع را از سر راه تولید بردارد؛ سیاست تقویت پول ملّی را بجِدّ دنبال کند، و قشرهای متوسط و پایین جامعه را که سنگینی مشکلات اقتصادی بر دوش آنها است، توانمند سازد؛ مدیریتی که با مشی فرهنگی خردمندانه، مسیر اعتلای مادی و معنوی ملت ایران را هموار کرده، حرکت کشور به سمت جایگاه شایسته‌اش را شتاب بخشد.

اکنون با تشکر از مردم عزیز و با پیروی از گزینش آنان، رأی به عالم فرزانه و خستگی‌ناپذیر و کارآزموده و مردمی، جناب حجةالاسلام آقای سیدابراهیم رئیسی را تنفیذ و ایشان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم و از خداوند متعال توفیق و سربلندی ایشان و همکارانشان را مسألت مینمایم و یادآوری می‌کنم که رأی ملت و تنفیذ اینجانب تا هنگامی است که مشی همیشگی ایشان در پیمودن صراط مستقیم اسلام و انقلاب ادامه داشته باشد که به فضل الهی چنین خواهد بود ان‌شاءالله.

و السلام علی عباد الله الصالحین
سیّدعلی خامنه‌ای
۱۲ مرداد ۱۴۰۰

خبر مشروح بیانات رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی مقام معظم رهبری حسینیه امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی مقام معظم رهبری حسینیه امام خمینی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است

به گزارش قدس آنلاین، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین یاد آور حماسه آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت ،ژرف نگری و درایت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری گردید.
از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه های مهم، تاریخ ساز گردید. مبارزه با بحران آفرینی منافقین ،اشرار و ضد انقلاب ، حضور مستمر ، کوبنده و غرور آمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرزها تنها گوشه ای از فعالیت های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.
امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری های نوظهور و دستاوردهای بزرگ ،در عرصه های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری گردیده است و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی دلاورمردان ارتش در نیروهای چهارگانه زمینی ، هوایی، دریایی و پدافند هوایی می باشد که با نقش آفرینی های سرنوشت ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ نموده اند.
همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه های بدیع و با شکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات"وعده صادق" محقق گردید.
اینجانب با ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر ، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامی داشت مقام ایشان ،روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیروهای مسلح سرافراز و  ملت شریف ، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیقات بیشتر در روند پیشرفت های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است
  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است