Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اتمام لیگ و انتقال چندین بازیکن به تیم های خارجی، در حال حاضر از فهرست بازی با عراق، فقط چهار بازیکن شاغل در لیگ برتر دیده می شوند و ما بقی بازیکنان لژیونرهای ایرانی حاضر در اروپا و آسیا هستند. به گزارش ایسنا، با اتمام لیگ برتر و نهایی شدن انتقال برخی از ستاره های فصل گذشته به تیم های اروپایی، تیم ملی هم در آستانه یک مقطع تاریخی است! موضوعی که پیش از این در تیم های ملی بزرگ جهان مانند فرانسه یا بلژیک هم دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتقال کنعانی زادگان به الاهلی قطر، احسان حاج صفی به آاک یونان، پیام نیازمند به پورتیموئنسه پرتغال، حالا در آخرین ترکیب ۲۳ نفره تیم ملی ایران، فقط ۴ بازیکن لیگ برتری دیده می شود!

از فهرست بازیکنان حاضر مقابل عراق در انتخابی جام جهانی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و مهدی قایدی، چهار بازیکنی هستند که در لیگ برتر ایران حضور دارند و حتی در روزهای گذشته اخباری مبنی بر انتقال قایدی و نوراللهی هم به تیم های خارجی شنیده شده است. کما اینکه فرهاد مجیدی چندی قبل اعلام کرد جلوی رشد قایدی را نخواهد گرفت که این موضوع به معنی انتقال احتمالی بهترین استعداد کنونی فوتبال ایران است.

با این حساب، مجید حسینی (کایسری اسپور ترکیه)، امیر عابدزاده (پونفرادینا اسپانیا)، سردار آزمون (زنیت روسیه)، شجاع خلیل زاده (الریان قطر)، حسین کنعانی زادگان (الاهلی قطر)، مهدی طارمی (پورتو پرتغال)، پیام نیازمند و جعفر سلمانی (پورتیموننسه پرتغال)، علیرضا بیرانوند (بوایشتا پرتغال)، علیرضا جهانبخش (فاینورد هلند)، احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد (آاک آتن یونان)، سامان قدوس (برنتفورد انگلیس)، صادق محرمی (دینامو زاگرب کرواسی)، سعید عزت اللهی (وایله دانمارک)، مرتضی پورعلی گنجی (شنزن چین)، میلاد محمدی (خنت بلژیک) و علی قلی زاده و کاوه رضایی (شارلوای بلژیک) بازیکنان لژیونر تیم ملی هستند.

همچنین به این نفرات باید علی کریمی (کایسری اسپور)، اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی (زوریا اوکراین)، علی علیپور (ماریتیمو پرتغال)، امید ابراهیمی (الوکره قطر)، روزبه چشمی (ام صلال قطر) و … را هم اضافه کرد که با وجود حضور در تیم های خارجی به تیم ملی دعوت نشده اند.

با این اوضاع و احوال، احتمالا ایران تا چندین سال دیگر، هیچ بازیکنی از داخل کشور در تیم ملی نخواهد داشت و هیچ رد و اثری هم از دو قطبی استقلال و پرسپولیس نمی ماند. چندین سال قبل و در زمان افول لیگ های داخلی فرانسه و بلژیک، همه بازیکنان این دو تیم ملی قدرتمند جهان را بازیکنان شاغل در خارج از لیگ های داخلی تشکیل می دادند. کما اینکه امسال در یورو ۲۰۲۰ هیچ بازیکنی از لیگ بلژیک در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور نداشت و قبل از ظهور مجدد پاری سن ژرمن فرانسه هم با چنین شرایطی مواجه بود. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بلژیک لژیونر بلژیک تيم ملي فوتبال ايران تیم ملی فوتبال فرانسه لژیونر لژیونرهای ایرانی در اروپا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏