Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:01:30 GMT

ایجاد ۱۲۰۰ شغل برای زندانیان استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۵۳۹

ایجاد ۱۲۰۰ شغل برای زندانیان استان قزوین

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام نورالله قدرتی پیش از ظهر سه شنبه در دومین نشست هم اندیشی ایجاد کارگاه‌های اشتغال دائم زندانیان اظهار کرد: اشتغال پایدار برای زندانیان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و مهم‌ترین نیاز زندانیان استان پس از آزادی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین به اهمیت برنامه‌ریزی اشتغال زندانیان و بررسی وضعیت، فضا، امکانات بالقوه و مستعد به امر ایجاد اشتغال در زندان‌ها اشاره کرد و گفت: همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استانی در راستای سرمایه‌گذاری در زندان‌های استان، امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشتغال به کار زندانیان را یک جهاد واقعی در حوزه اجتماعی دانست و افزود: دستگاه قضائی به دنبال حل مشکلات معیشتی خانواده زندانیان و همچنین بازسازی شخصیت زندانیان است.

قدرتی گفت: خانواده ۳ هزار نفری در زندان طی چند سال آینده وارد جامعه می‌شوند و هر گونه خدمت و کمک به زندانیان آرامش و آسایش جامعه را به دنبال خواهد داشت.

مقام ارشد قضائی استان با اشاره به اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان در سال جاری، اظهار کرد: این مهم یکی از اهداف سازمانی بوده و امید است با حمایت مسئولان، اداره زندان‌های استان به این مهم دست یابد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تولید کنندگان و صنعتگرانی که در زمینه اشتغال زندانیان همکاری‌های لازم را نمودند، گفت: از سال گذشته تاکنون برای حدود ۱۲۰۰ تن از زندانیان استان اشتغال زایی شده است که ۴۳۰ نفر از این تعداد اشتغال دائم در خارج از زندان داشته و مابقی در داخل زندان مشغول فعالیت می‌باشند.

کد خبر 5271720

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری قزوین زندانی ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیراز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان