Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@13:07:40 GMT

سامورایی‌ها مقابل والیبال برزیل زانو زدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۵۴۳

سامورایی‌ها مقابل والیبال برزیل زانو زدند

تیم ملی والیبال ژاپن مقابل ژاپن شکست خورد و از بازی های المپیک حذف شد.

به گزارش مشرق، دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک والیبال برگزار شد و در مهمترین رقابت های ژاپن میزبان به مصاف برزیل مدعی رفت.  

تیم ملی والیبال ژاپن که با شکست ایران در این مرحله حضور پیدا کرده بود با شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل برزیل از این رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که در سه ست دنبال می شد به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ به سود برزیل قدرتمند به پایان رسید.  

در پایان این بازی، ایشیکاوا ستاره میدان بود و توانست با کسب ۱۷ امتیاز، ارزشمندترین بازیکن زمین نام بگیرد. درخشش این ستاره ژاپنی کافی نبود و برزیل مدعی موفق شد میزبان المپیک را با نتیجه سنگین شکست دهد.  

در دیگر بازی های برگزار شده در این مرحله، تیم ملی والیبال کانادا به مصاف روسیه رفت. روسیه در یک بازی یک طرف توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۲ به سود روسیه پایان یافت.

با این تفاسیر دو تیم روسیه و برزیل موفق شدند به جمع چهار تیم برتر پایانی راه پیدا کنند و باید این دو تیم پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه برای فینالیست شدن با یک دیگر به رقابت بپردازند.

برنامه یک چهارم نهایی والیبال المپیک:

*سه شنبه ۱۲ مردادماه

ایتالیا- آرژانتین (ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران)

لهستان - فرانسه (ساعت ۱۷ به وقت ایران)

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو والیبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو برزیل ژاپن المپیک المپیک 2020 ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان در گروه C جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و ضمن حذف ژاپن و  قهرمان دوره گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت تا حریف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود؛ دیداری که از ساعت 12:30 فردا چهارشنبه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: کاری که ما تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظار بود و بالاتر از آن ظاهر شدیم. ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که فردا انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • شوک بزرگ به تیم ملی؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • تیلور را خودی‌ها زدند | تیلور در المپیک نیست، یزدانی هست؟
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی