Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@15:22:17 GMT

متن حکم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۵۵۵

متن حکم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری

به گزارش اقتصادآنلاین،  متن حکم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران‌ به شرح زیر است؛

 بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

 و الحمد للّه ربّ العالمین و صلّی اللّه‌ علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة اللّه فی ‌الارضین.

 خداوند علیم و قدیر را سپاس میگویم که با فضل و عنایت خود، ایران را بار دیگر در آزمون سیاسی و اجتماعی انتخابات سرافراز فرمود و ملّت عظیم‌الشّأن در شرایطی پیچیده و دشوار، با حضور پُرمعنا و عزّت‌آفرین خود، حاکمیّت رأی مردم بر اداره‌ی امور کشور را نمایان ساخت، و با انتخاب شخصیّتی مردمی و عالیقدر از تبار سیادت و علم، و مزیّن به پرهیزکاری و خردمندی، و دارای سوابق درخشان مدیریّت، عزم راسخ خود را بر پیمودن مسیر نورانی انقلاب که مسیر عدالت و پیشرفت و آزادی و عزّت است نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امروز میهن عزیزمان، تشنه‌ی خدمت و آماده‌ی حرکت جهشی در همه‌ی عرصه‌ها، و نیازمند مدیریّتی باکفایت و جهادی و دانا و شجاع است که بتواند توانمندی‌های آشکار و نهفته‌ی ملّت، بویژه جوانان را که بسیار فراتر از مشکلات است، بسیج کرده و به میدان کار و تلاش سازنده آورَد؛ موانع را از سر راه تولید بردارد؛ سیاست تقویت پول ملّی را بِجِد دنبال کند، و قشرهای متوسّط و پایین جامعه را که سنگینیِ مشکلات اقتصادی بر دوش آنها است، توانمند سازد؛ مدیریّتی که با مشی فرهنگی خردمندانه، مسیر اعتلای مادّی و معنوی ملّت ایران را هموار کرده، حرکت کشور به سمت جایگاه شایسته‌اش را شتاب بخشد. 

 اکنون با تشکّر از مردم عزیز و با پیروی از گزینش آنان، رأ‌ی به عالِم فرزانه و خستگی‌ناپذیر و کارآزموده و مردمی، جناب حجّت‌‌الاسلام آقای سیّدابراهیم رئیسی را تنفیذ و ایشان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب میکنم، و از خداوند متعال توفیق و سربلندی ایشان و همکارانشان را مسئلت مینمایم و یادآوری میکنم که رأی ملّت و تنفیذ اینجانب تا هنگامی است که مشی همیشگی ایشان در پیمودن صراط مستقیم اسلام و انقلاب ادامه داشته باشد، که به فضل الهی چنین خواهد بود؛ ان‌شاءاللّه.

 والسّلام علی عباداللّه الصّالحین

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۲ مرداد ۱۴۰۰

پربیننده ترین معرفی کابینه رییسی به مجلس کی انجام می گیرد؟ مراسم تنفیذ ریاست جمهوری ۱۲مرداد برگزار می شود آخرین سخنرانی روحانی به عنوان رییس جمهور + عکس اعتبارنامه رییس‌ جمهوری منتخب امضا شد روایت جهانگیری از پیشنهاد استعفا به روحانی + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تنفیذ حکم ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات وعده صادق یک عملیات سنجیده نظامی بود که دل همه عدالت‌خواهان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، ظهر امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی سخت‌کوش و منحصر به فرد با بلوغ سیاسی و با مجاهدت کم‌نظیر در دوران دفاع مقدس هستند که بیشترین اعزام به جبهه را در آن دوره به خود اختصاص دادند و مقام اول مشارکت در انتخابات اخیر نیز مربوط به همین مردم است.

وی افزود: مردم شهرستان گچساران در دوره طاغوت مجاهدت کردند و حماسه مردم این شهرستان در ۱۹ بهمن ۵۷ مثل نگین انگشتری در دوران مبارزات نهضت است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مجاهدت مرزداران و احترامی که مردم ایران برای فرزندان خود در لباس رزم قائل هستند، گفت: در مرزهای جنوبی و شمالی کشور مزارهای مرزداران فداکار از ده‌ها سال پیش وجود دارد که همواره برای مردم ایران زمین قابل احترام هستند و در آموزه‌های دینی بالاترین ارزش‌ها مربوط به این افراد فداکاری است که از مرزهای کشور خود جانانه دفاع می‌کنند و «عند ربهم یرزقون» بالاترین درجه بهشت است که برای این افراد در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه به وضعیت کم‌نظیری در زمینه استقلال کشور رسیده‌ایم، تصریح کرد: به چنان وضعیتی رسیده‌ایم که هیچ بیگانه‌ای جرأت تعرض به خاک کشور را ندارد.

موسوی به مقایسه وضعیت استقلال کشور در دوره طاغوت و در دوره جمهوری اسلامی، پرداخت و خاطرنشان کرد: وقتی یکی از کارکنان سفارت انگلیس به اتاق شاه می‌رود نقشه‌ای در اتاق بوده که پیشروی نیروهای آلمانی را نشان می‌دهد این کارمند جز سفارت به شاه یک کشور دستور می‌دهد که این نقشه سنجاق شده را از روی دیوار اتاق خود بردارد، از این رو نمی‌دانیم برای چنین وضعیتی در آن دوره خفت بار بخندیم یا گریه کنیم.

وی افزود: امروز وقتی اقتدار خود را نگاه می‌کنیم به تدبیر و کلام نافذ مقام معظم رهبری پی می‌بریم که فرمودند؛ «هیچ قدرتی نمی‌تواند کوچک‌ترین تأثیری روی تصمیمات جمهوری اسلامی ایران داشته باشد».

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در گفت: وقتی تاریخ را ورق می‌زنیم به کسانی لعنت می‌فرستیم که خاک این کشور را بر باد دادند و ۵۰ سال بعد وقتی باز هم تاریخ را ورق می‌زنیم به روح کسانی درود می‌فرستیم که عزت و افتخار و استقلال را برای این کشور به ارمغان آوردند و اجازه ندادند یک بند انگشت از خاک کشور زیر چکمه بیگانه بماند.

وی تصریح کرد: یکی از ابعاد مهم یادواره شهدا این است که به خود یادآور شویم کجا بودیم و اکنون کجا رسیده‌ایم و دائم باید این نکته را برای خودمان یادآوری کنیم.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به رفتار آمریکایی‌ها در گذشته و در دوره کنونی، خاطرنشان کرد: یک روز وقتی ناو هواپیمابر آمریکایی از اسکله خودشان در آمریکا جدا می‌شد سینه سپر کرده و به هرجا و به هر سمت و سویی که می‌خواست حرکت می‌کرد و برای خودشان ابهتی داشتند، اما امروز وضعیت به جایی رسیده که مقام‌های آمریکایی اعلام می‌کنند و به ما پیام می‌دهند که ما این کار را نکرده‌ایم و ما نبوده‌ایم و با ما کاری نداشته باشید که این از برکات خون شهداست.

وی با اشاراشاره به عملیات وعده صادق گفت: همه باید بدانیم که این اقدام دفاع مشروع جمهوری اسلامی در برابر عملیات نامشروع رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود که از قبل چندین بار این عملیات را به آنها اعلام کردیم و حق مشروع خودمان را انجام دادیم.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیچیدگی عملیات وعده صادق افزود: از روز چهاردهم اسفند به آنها گفتیم که می‌زنیم و آنها از آن روز در آماده‌باش کامل بودند و با بیش از ۱۰۰ فروند هواپیما از انواع مختلف فرشی در آسمان زده بودند، سطح دومی هم روی زمین داشتند و همه سامانه‌های پدافندی آنها در آماده‌باش کامل بود.

وی با بیان اینکه چیزهای دیگری هم وجود داشت که باید محاسبه می‌کردیم به چندین مسیر تردد هواپیماهای غیرنظامی از کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و گفت: باید رعایت حال آنها نیز می‌شد که نشان می‌دهد این عملیات پیچیدگی خاص خود را داشت و اینجا بود که به رژیم صهیونیستی فهماندیم زدن یک نقطه به مانند غزه که طول و عرض جغرافیایی آن ناچیز است و زدن عده‌ای کودک و پیر و بیمار ارزش نظامی ندارد.

موسوی تصریح کرد: ارزش نظامی وقتی است که از هزار و چندصد کیلومتر آن طرف از یک نقطه نظامی بتوان نقطه نظامی دیگری را هدف قرار داد و اکنون با عملیات وعده صادق همه معادلات به هم خورده است و عملیات وعده صادق همانند خنجر جهان اسلام بود که بر گلوی رژیم کثیف صهیونیستی فرود آمد و دل همه عدالت‌خواهان جهان را شاد کرد.

کد خبر 747858

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری