Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@21:55:10 GMT

مرد سنندجی به صحنه قتل همسر و خواهرزنش را بازگشت +عکس ها و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۵۵۷

مرد سنندجی به صحنه قتل همسر و خواهرزنش را بازگشت +عکس ها و فیلم

‍‍‍‍‍‍

قتل همسر و خواهر همسر در سنندج اتفاق افتاد.قاتل بعد از قتل همسر خود رگبار های مرگبار را به سمت خواهر زن خود هم روانه کرد. قاتل قتل همسر  را در شهرستان دهگلان دستگیر کردند. قاتل به قتل همسر و خواهر همسر خود اعتراف کرد. متهم پرونده قتل همسر برای بازسازی صحنه جرم رفت.

به گزارش رکنا،  این جنایت خانوادگی شامگاه سوم مرداد‌ماه امسال در خیابانی واقع در محله حاجی‌آباد سنندج اتفاق افتاد و ماجرا از این قرار بود که مردی از مدت‌ها قبل با همسرش دچار اختلاف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بالاگرفتن این اختلافات مرد خشمگین نقشه قتل همسرش را کشید. او آن شب درحالی‌که سوار بر خودرواش بود سد راه همسرش و خواهر او شد و شروع به تیراندازی به‌سوی آنها کرد. در جریان این تیراندازی همسر و خواهر همسر این مرد به قتل رسیدند. به‌دنبال این جنایت قاتل فراری و تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شد.

شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد که قاتل از سنندج خارج شده و به یکی از استان‌های همجوار گریخته است. در این شرایط بود که مأموران به ردزنی متهم ادامه دادند تا اینکه صبح روز جمعه توانستند او را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان دستگیر کنند. او که از همسرش 2فرزند دارد در بازجویی‌ها انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و گفت بعد از قتل قصد خروج از کشور را داشت که دستگیر شد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم روز گذشته توسط مأموران به محل وقوع جنایت منتقل شد. درحالی‌که منطقه تحت نظر مأموران قرار داشت او در حضور مقام قضایی و کارآگاهان پلیس صحنه جنایت را بازسازی کرد و جزئیات بیشتری از قتل همسر و خواهر همسرش را بازگو کرد. او که به‌نظر می‌رسید از کرده‌اش پشیمان است گفت به‌خاطر عصبانیت دست به این کار زده است. با پایان بازسازی صحنه جنایت متهم سوار بر خودروی پلیس به بازداشتگاه منتقل شد و هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قتل همسر قتل همسر با شلیک گلوله قتل همسر در سنندج سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی جنجال های سحر قریشی حواشی سحر قریشی مریم معصومی قیمت مریم مومن عکس های مریم مومن فریبا نادری همسر و خواهر همسر قتل همسر و خواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 

به گزارش قدس خراسان، عباس درودی نیا در تشریح ماجرای قتل هولناک زن جوان اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره قتل عمدی که خانمی جوان داخل خودروی شخصی خود با ضربات متعدد چاقو به گردن و سینه در حد فاصل میدان امام رضا(ع) و میدان نماز به قتل رسیده بود، بلافاصله با دستور دادستانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرستان به همراه تیمی از مامورین پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل وقوع جرم حاضر که برابر تحقیقات اولیه در صحنه جرم، احتمال ارتکاب قتل توسط راننده خودروی پراید ۱۱۱ سفید رنگ با پلاک نامعلوم تایید شد. 

دادستان بردسکن افزود: با توجه به اختلافات مقتوله با شوهر سابقش که احتمال ارتکاب قتل توسط وی قویاً متصور بود، تعداد ۴ تیم عملیاتی از مامورین پلیس آگاهی و سایر پلیس‌های تخصصی جهت دستگیری مشارالیه اعزام و اقدامات تخصصی جهت رصد نامبرده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن مظنون پرونده از همان لحظه جنایت ادامه داد: با همکاری تنگاتنگ و مستمر مجموعه اطلاعات جنایی مرکز استان،با انجام اقدامات فنی، موقعیت سوژه به صورت شبانه روزی رصد که با توجه به تشدید اقدامات صورت پذیرفته و شناسایی محل اختفای وی، نهایتا پس از ۵ روز متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

درودی نیا تصریح کرد: متهم به قتل عمد که در تحقیقات اولیه خود منکر هرگونه حضور در صحنه جرم و ارتکاب قتل شده بود ، با ارائه دلایل و شواهد موجود نهایتاً لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با ضربات متعدد چاقو اعتراف و با راهنمایی وی آلت قتاله نیز کشف شد.

دادستان بردسکن همچنین گفت: در ادامه روند رسیدگی به پرونده، صحنه قتل با حضور بازپرس  شهرستان بازسازی و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

وی یادآور شد: پرونده مربوطه با توجه به حساسیت نوع جرم با سرعت و قاطعیت در دست رسیدگی و تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم
  • جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» روی صحنه مولوی رفتند