Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:58:52 GMT

تزریق واکسن کرونا به ۵۲۰ معلم مهابادی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۸۵۶۵

تزریق واکسن کرونا به ۵۲۰ معلم مهابادی

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: همزمان با شروع واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان این شهرستان، ۵۲۰ نفر از مجموعه آموزش و پرورش دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

امینی با تاکید بر اینکه روند واکسیناسیون با تمام توان در حال انجام است، افزود: از شهرداری درخواست داریم شرایط لازم را برای پایگاه خودرویی در زمان بارش باران با راه اندازی سایبان فراهم کند تا از این پایگاه که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، بیشتر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با دریافت دُز دوم واکسن کرونا توسط فرهنگیان در شهریورماه سال جاری زمینه بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ نفر از شهروندان به علت بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا آموزش و پرورش اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ناپایداری‌های جوی فردا در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره پیش‌بینی وضع هوای استان اصفهان گفت: ورود سامانه ناپایدار از سمت جنوب وارد استان می‌شود و این شرایط تا اواسط روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

لیلا امینی با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان افزود: بررسی خروجی مدل‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز است.

وی گفت: براین اساس از بعد از ظهر دوشنبه شرایط جوی به صورت ابرناکی وزش باد شدید و تند بادلحظه‌ای بارش باران در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف و گاهی مه آلود مورد انتظار است.


امینی افزود: مخاطرات همراه با این سامانه کاهش دید کولاک برف در ارتفاعات برفگیر جاری شدن سیل در رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و معابر و روان آب در معابر پیش‌بینی می‌شود.


وی با بیان اینکه دما طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: در این مدت بادرود با دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین و بوئین میاندشت با دمای صفر درجه سلسیوس خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • اتفاقی نادر در مسابقات تیراندازی برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد
  • اتفاقی نادر در برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان
  • شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود
  • آغاز ناپایداری‌های جوی فردا در اصفهان
  • ابراز خرسندی مهابادی‌ها با شنیدن خبر عملیات وعده صادق
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد