Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هومان مدیر منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۶۶۷ روستای چهارمحال و بختیاری دارای ارتباط تلفن ثابت است.

او افزود: هم‌اکنون یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۳۹۲ خط همراه اول در چهارمحال و بختیاری فعال و ضریب نفوذ تلفن همراه اول در استان ۱۱۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اتصال ۵ روستای شهرستان سامان به شبکه فیبرنوری

محمودی به وجود ۳۰۱ هزار و ۷۴۸ خط تلفن ثابت نصب‌شده در چهارمحال و بختیاری اشاره و اضافه کرد: از این تعداد ۲۱۳ هزار و ۷۱۶ خط در مناطق شهری و ۸۸ هزار و ۳۲ خط در نقاط روستایی نصب شده که ۲۶۹ هزار و ۹ خط آن فعال و ضریب نفوذ تلفن ثابت ۲۷ درصد بوده که این ضریب در شهرکرد و سامان ۳۶ درصد است.

او با اشاره به وجود ۴۲۳ سایت فعال همراه اول در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنج سایت مربوط به همراه اول از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان فعال شده است و ۲۰۰ سایت هنوز به ۳ G و ۴ G تجهیز نیست.

محمودی با اشاره به وجود ۳۸ هزار و ۳۶۰ مشترک اینترنت مخابراتی در استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و ۳۵۸ مشترک پورت دایری ثابت و ۶۶ مشترک دایری فیبر نوری شده‌اند.

او با اشاره به اجرای ۲۸ پروژه فیبر نوری از ابتدای امسال تاکنون در چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت یک‌هزار و ۵۹۲ پورت افزایش اینترنت پُرسرعت با ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه در استان انجام شده است.

محمودی اضافه کرد: افزایش پهنای باند شهر هوره و روستای هدف گردشگری یاسه‌چای شهرستان سامان و افزایش پهنای باند بروجن از سوی شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ انجام شد.

او ادامه داد: هم‌اکنون سه هزار و ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری اجرا شده است که از این میزان ۶۰۰ کیلومتر در مناطق شهری، یک‌هزار کیلومتر در نقاط بین‌شهری و یک‌هزار و ۸۰۰ کیلومتر در روستا‌های استان است.

محمودی گفت: امسال پنج کافو نوری در این استان نصب و راه‌اندازی شده و اجرای پنج کافو نوری جدید در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی یادآور شد: مردم به اینترنت اعتماد کنند و کار‌های بانکی خود را از طریق گوشی‌های تلفن همراه متصل به اینترنت انجام دهند تا نیازی به حضور فیزیکی، هدرروی وقت و انجام هزینه‌های مازاد نباشد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن ثابت زیرساخت های مخابراتی چهارمحال و بختیاری همراه اول یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟

اگر گوشی خود را گم کردید و نمی‌توانید موقعیت مکانی آن را پیدا کنید، این گزارش به شما کمک می‌کند، نه تنها گوشی گم شده یا دزدیده شده خود را ردیابی کنید، بلکه آن را از راه دور بازنشانی و پاک کنید.

نحوه یافتن گوشی اندروید

گوکل یک برنامه رایگان بسیار مفید به نام «Find My Device» دارد که می‌تواند به عنوان یک محور مرکزی برای همه دستگاه‌های اندرویدی شما، چه تبلت یا تلفن، عمل کند.

با این حال، برخلاف برنامه Find My آیفون که از قبل نصب شده است، باید اپلیکیشن Find My Device گوگل را از فروشگاه Play نصب کنید.

برای کسانی که تلفن اضافی ندارند، می‌توانند با استفاده از تلفن یکی از دوستان یا اعضای خانواده وارد برنامه شوند یا از یک مرورگر وب از این قابلیت استفاده کنید.

هنگامی که Find My Device را در تلفن یا مرورگر وب خود باز کردید، روی نام تلفنی که می‌خواهید پیدا کنید ضربه بزنید، سپس روی Get Directions ضربه بزنید.

پس از این برنامه، مکان تقریبی تلفن را در برنامه ناوبری مورد علاقه شما نشان می‌دهد، جایی که می‌توانید مسیر‌های مربوط به مکان گوشی را دریافت و حتی آن را ایمن قفل کنید.

برای مشاهده شماره IMEI گوشی خود، روی نماد چرخ دنده که در سمت راست گوشی ظاهر می‌شود با تاریخ فعال سازی آن کلیک کنید. همچنین می‌توانید گوشی را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. این کار به طور خودکار تمام داده‌های ذخیره شده را حذف می‌کند. با این حال، پس از تنظیم مجدد دستگاه، نمی‌توانید مکان آن را پیدا کنید، بنابراین مطمئن شوید که از آن به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید.

قابل ذکر است که اگرچه اپلیکیشن Google Find My Device بسیار کاربردی است، اما اگر می‌خواهید دستگاه اندرویدی دزدیده شده یا گم شده‌ای را پیدا کنید، باید اتصال اینترنتی فعال داشته باشد.

اگر تلفنی دارید که دارای eSIM است، احتمالاً به اینترنت وصل خواهد شد مگر این که باتری کاملاً خالی شود یا دستگاه به صورت دستی خاموش شود.

نحوه پیدا کردن گوشی آیفون

اگر آیفون خود را گم کردید یا فکر می‌کنید دزدیده شده است، می‌توانید از برنامه Find My در دستگاه دیگری برای کمک به یافتن دستگاه گمشده و محافظت از اطلاعات خود استفاده کنید.

برای استفاده از ویژگی‌های این برنامه، برنامه Find My باید قبلاً در دستگاه گم شده یا دزدیده شده فعال باشد.

برای تعیین مکان دستگاه، برنامه را در آیفون دیگری باز کنید، Apple ID و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس Sign In را فشار دهید. در لیست دستگاه ها، روی دستگاه گم شده یا دزدیده شده کلیک کنید "هیچ مکانی یافت نشد" را در زیر نام دستگاه مشاهده خواهید کرد.

اگر دستگاه iOS گم شده شما نزدیک است و به اینترنت متصل است، می‌توانید صدایی را پخش کنید تا به پیدا کردن آن کمک کند و اگر دستگاه آفلاین باشد، دفعه بعد که به شبکه Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه متصل شد، صدا پخش می‌شود.

این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد دستگاه iOS خود را به صورت آنلاین قفل کنید و پیام شخصی را با شماره تماس خود نمایش دهید. دستگاه یاب پیام شخصی شده را می‌بیند و می‌تواند با شماره تماس بگیرد.

اگر آیفون شما رمز عبور ندارد، اکنون ازشما خواسته می‌شود که یک رمز عبور ایجاد کنید. این رمز عبور با رمز عبور شما متفاوت است و تنها زمانی استفاده می‌شود که دستگاه شما به عنوان گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه iOS متصل شما تایید شود، می‌توان آن را از راه دور پاک کرد و اطلاعات شخصی مانند مخاطبین، ایمیل، عکس‌ها و تنظیمات را می‌توان برای جلوگیری از دیدن یا استفاده دیگران از اطلاعات حذف کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت