Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد با اعلام اینکه ۶ بازار جدید میوه و تره بار در نیمه جنوبی شهر قرار دارند، افزود: ساخت بازار در مناطق جنوبی و محلات غیر برخوردار شهر در اجرای رویکرد مدیریت شهری مبنی بر توجه ویژه به این مناطق و محلات در توسعه بازارهای میوه و تره بار بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ۶ بازار جدیدی که در پهنه جنوبی شهر قرار دارند، ۳ بازار در محلات شهر ری واقع شده‌اند، اظهار کرد: یک میدان میوه و تره بار در محله پروین (منطقه ۸) و یک بازار نیز در جنت‌آباد مرکزی (منطقه ۵) قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راد با بیان اینکه این یک میدان و ۷ بازار جدید میوه و تره بار، مجموعاً ۷۵۵۰ متر مربع زمین و ۵۷۲۲ متر مربع زیربنا را به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: تخصیص این میزان از فضاهای متعلق به شهرداری تهران در راستای توجه به عرصه‌های عمومی و ارائه خدمات شهری صورت پذیرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۳۶ هزار تُن انواع میوه و تره بار، مواد غذایی و پروتئینی و محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار عرضه شده است، خاطرنشان کرد: اختلاف ۳۷ تا ۴۱ درصدی قیمت محصولات میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر در عین حفظ کیفیت از جمله دلایل استقبال روزافزون شهروندان از این مراکز خدماتی است.

کد خبر 5271745 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرری میدان میوه و تره بار سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران واکسن کرونا وزارت آموزش و پرورش شهادت غلامحسین محسنی اژه ای پرونده قضایی متروی تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراسم تحلیف انتخاب شهردار قوه قضاییه هوای سالم میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،برخی افراد سودجو قصد سوء استفاده از شرایط فعلی بازار را دارند تا با افزایش خودسرانه قیمت ها، نظم عمومی بازار را بر هم بزنند.

وی اظهار کرد: افرادی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده بودند، با ورود به موقع کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، موضوع بررسی و پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی با عنوان تخلف گران‌فروشی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تا بازگشت قیمت‌ها به حالت منطقی، بازرسی‌های سرزده از میدان میوه و تره بار و برخورد جدی با متخلفان ادامه خواهد داشت.

 در روزهای گذشته افزایش بی ضابطه عوارض ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل، موجب اخلال در روند عادی فعالیت میدان تره بار اردبیل شده و صف‌های طویل در مقابل ورودی آن تشکیل شده بود.

این وضعیت، طی چند روز اخیر فعالان در این بازار و خریداران از آن محل را دچار مشکلات عدیده از جمله افزایش نرخ خرید و فروش محصولات عرضه شده کرده بود.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار