Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت تخلیه فدرال در ایالات متحده به پایان رسیده است و صاحبخانه‌ها می‌توانند رسماً افراد را از خانه‌های خود اخراج کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از سی‌ان‌ان، مهلت تخلیه فدرال در ایالات متحده به پایان رسیده است و صاحبخانه‌ها در بسیاری از مناطق کشور می‌توانند رسماً افراد را از خانه‌های خود اخراج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه در آینده برای اجاره کنندگان مشکل پیش می‌آید، بستگی زیادی به محل زندگی آنها دارد.

در همین رابطه برنی سندرز سناتور آمریکایی در توئیتی نوشت: مبهوت کننده است که در میانه یک همه گیری مرگبار، مهلت تخلیه منازل توسط مستاجران به پایان رسیده است.

من مفتخرم که به همراه کوری بوش و الکساندریا اوکازیو _کورتس و بسیاری از مردم از دولت می‌خواهیم به نیازهای طبقه کارگر پاسخ دهد.

ما نمی‌توانیم اجازه دهیم مردم با تخلیه اجباری منازل به خیابان‌ها فرستاده شوند.

ارزیابی های صورت گرفته توسط موسسه ولت هاب نشان می‌دهد که در حال حاضر حدود 44 میلیون نفر از شهروندان آمریکایی مستاجر هستند و با توجه به افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر تحت تاثیر شیوع کرونا و تعطیلی بخش بزرگی از اقتصاد، فشار وارد به این مستاجران بیشتر شده است.

بر اساس اعلام مرکز بودجه و اولویت های سیاست گذاری ، اجاره 11 میلیون آمریکایی عقب افتاده است. به عبارتی حدود 16 درصد از خانوارهای آمریکایی در پرداخت اجاره خود عقب مانده اند که دو برابر سطح قبل از همه گیری بیماری کووید 19 است.

مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه در به توافق رسیدن با یکدیگر برای دادن مهلت اضافی به مستأجران مشکل دار شکست خوردند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهلت تخلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک

دریافت 8 MB

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی تیم آتش‌نشانی مدیریت شهری پایتخت در سیل سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: امروز چهارمین روز از فعالیت گروه امدادی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در شهرستان کنارک در سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟

او ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده چند روز قبل تیم آتش نشانی در این روستا مستقر و در داخل شهر چندین محل آبگیری شد.

ملکی با اشاره به وضعیت روستای کنارک در سیل اخیر، بیان کرد: یک بیمارستان در این روستا کاملا زیر آب بود که تیم امدادی توانست این بیمارستان را آبگیری کند و درحال حاضر فعالیت آن به روند اولیه برگشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: گروه‌های امدادی در چندین محله این روستا فعالیت کردند و حدود ۳۰ باب منزل مسکونی با هماهنگی مسئولان محلی آبکشی شده است.

او خاطرنشان کرد: از امروز گروه امدادی ما در روستای پزم مشغول هستند و با دو دستگاه پمب فوکس نیمه سنگین به وسیله دو رشته لوله آبگیری انجام می شود.

کد خبر 846355 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان