Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی سلمانزاده صبح امروز در خصوص طرح اشتغال جوانان و ارائه تسهیلات در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به همت بنیاد برکت استان گلستان تاکنون توانستیم تعداد ۹ هزار و ۳۳۹ شغل مستقیم و غیرمستقیم در استان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: ۳ هزار و ۱۱۳ طرح اشتغال در ۱۷ شهر و ۱۳ شهرستان گلستان به جز مراوه‌تپه ایجاد شد به دلیل اینکه این طرح در شهر مراوه‌تپه توسط بنیادعلوی صورت گرفته بود برای اجرای این طرح در این شهرستان ورود نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تاکنون ۱۰۹ میلیارد تومان به جوانان نیازمند بیکار در قالب تسهیلات در گلستان ارائه شد/ هر فرد می‌تواند تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی دریافت کند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گلستان در خصوص ارائه تسهیلات با کارمزد پایین به جوانان بیکار و نیازمند ابراز کرد: بنیاد برکت به جوانانی که بیکار هستند تسهیلات ارائه می‌دهد و این بنیاد توانسته است تاکنون ۱۰۹ میلیارد تومان تسهیلات به جوانانی که فاقد کار هستند از طریق معرفی به بانک‌های عامل ارائه دهد.

سلمانزاده خاطرنشان کرد: در کارگروهی که در روستا داریم تمامی افرادی که می‌توانند به نوعی کاری انجام دهند از قبیل دامداری، باغداری، پرورش زنبور عسل، صنایع‌دستی، گلخانه، پرورش آبزیان، تولید کیف و کفش و غیره تسهیلات ارائه می‌شود البته اولویت با افراد بیکاری است که نیازمند بودن آنها تایید شده باشد. 

وی با بیان اینکه هر فرد می‌تواند تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی دریافت کند، افزود: در هر روستا یک کارگروه وجود دارد که این کارگروه‌ها از دهیار، شورا، امام جماعت روستا و مدیر مستقر در روستا تشکیل شده است هر فرد می‌تواند تا سقف ۶۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد برخوردار شود.

*«هزینه‌های درمان ناباروری» افراد کم‌درآمد توسط بنیاد ۱۵ خرداد گلستان پرداخت می‌شود

سلمانزاده در خصوص پرداخت «هزینه‌های ناباروری» افراد کم‌درآمد توسط بنیاد ۱۵ خرداد، خاطرنشان کرد: زوج‌های جوانی که قادر به تامین هزینه‌های درمانی ناباروری خود نیستند می‌توانند به سامانه‌ی «www۱۵۴۲ir» مراجعه کنند و از خدمات این بنیاد بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی که محلی باشد و کاهش مهاجرت افراد بومی نیز از اهداف مهم ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است در مشارکت بنیاد برکت تصدی‌گری نمی‌کنیم به نوعی می‌خواهیم سرمایه‌گزاران محلی را راه‌اندازی کینم برای ما بسیار مهم است که یک شغل به پایداری برسد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: هزینه های ناباروری پرداخت 9 هزار و 339 شغل بنیاد برکت گلستان بنیاد برکت توسط بنیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون

به گزارش جام جم آنلاین از  گرگان اظهارکرد: در ماه گذشته و اواخر سال گذشته رتبه استان گلستان در جذب تسهیلات بانکی مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در کشور ۲۶ بود که با پیگیری و تاکید استاندار گلستان به بانک‌های عامل، این رتبه ظرف مدت یک‌ماه از ۲۶ به چهار کشوری ارتقاء یافت.وی تصریح‌کرد: قرار است تا پایان اردیبهشت ماه امسال، بانک‌های عامل در استان، تمامی تسهیلات مسکن روستایی را در راستای طرح نهضت ملی مسکن جذب کنند و جشن جذب کامل تسهیلات مسکن روستایی در گلستان برگزار شود‌.مدیرکل بنیادمسکن گلستان با اشاره به منطقه آزاد اینچه‌برون خاطرنشان‌کرد: با توجه به اینکه منطقه آزاد اینچه‌برون گلستان به تازگی تصویب شده‌است و برای ایجاد زیرساخت‌های اولیه و لازم، نیاز به اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی دارد، طی انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیادمسکن و منطقه‌آزاد اینچه‌برون قرار شد بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و در اختیار قرار دادن وسایل لجستیک، همکاری لازم را با منطقه آزاد اینچه‌برون داشته باشد.وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین است که در این رابطه تفاهم‌نامه‌ای با منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان منعقد تا ۲۰۰ هکتار از اراضی این دستگاه‌اجرایی در روستاها تحویل بنیاد مسکن شده و نقشه تفکیکی و آماده‌سازی برای احداث مسکن روستایی به سرعت انجام شود.

حسینی گفت: همچنین با انعقاد تفاهم‌نامه با بنیادمستضعفان، در سه نقطه استان و سه شهرستان گمیشان، آق‌قلا و رامیان، مقرر شد بنیاد مستضعفان بیش از ۱۰۶ هکتار زمین را برای احداث بیش از ۵ هزار واحد مسکن روستایی در گلستان اهدا کند تا با مشارکت مردم، بخش عمده‌ای از این واحدها با تامین منابع، تسهیلات و واگذاری زمین توسط مردم و با مشارکت مردم احداث شود.وی بیان‌کرد: همچنین با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک گلستان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، اسناد بیش از ۴۷۵ هکتار از اراضی ملی استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی تحویل بنیادمسکن شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان