Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سمتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احتمال حضوری بودن کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان بستگی به این دارد که دانشجویان واکسن زده باشند، اکنون واکسنیناسیون استادان دانشگاه‌ها آغاز شده و باید منتظر آغاز واکسیناسیون دانشجویان باشیم.

وی ادامه داد: همچنین احتمال آغاز کلاس‌ها برای دانشجویان ورودی جدید کارشناسی بسیار ضعیف است زیرا این گروه پس از پذیرش روند واکیسناسیون آن‌ها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان تاکید کرد: کلاس‌های دانشجویان کنونی مقطع کارشناسی هم به احتمال زیاد به صورت دوره‌ای و تلفیقی برگزار خواهد شد که براساس آن دانشجویان یک دانشکده در مقطع زمانی معین و کوتاه در دانشگاه حضور یافته و از کلاس‌های حضوری بهره‌مند خواهند شد و با رفتن آنها از خوابگاه‌ها و دانشگاه کلاس‌های حضوری دانشکده بعدی آغاز می‌شود.

سمتی ابراز داشت: همزمان با کلاس‌های حضوری کلاس‌های برخط هم در این مدت برای پنج هزار و ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه هرمزگان برقرار می‌شود تا از درس و تحصیل عقب نمانند.

وی یادآور شد: دلیل دانشگاه برای برگزاری کلاس های به صورت برخط و نیمه حضوری ظرفیت خوابگاه‌هاست که بایستی در آنها فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

برچسب‌ها هرمزگان دانشگاه بندرعباس پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان دانشگاه بندرعباس هرمزگان دانشگاه بندرعباس کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند