Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس والیبال ایران گفت: در همه رده‌ها مشکل داریم و باخت‌های زیادی خواهیم داشت.

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های المپیک توکیو و حذف زود هنگام پس از شکست مقابل ژاپن اظهار داشت: تمامی تیم‌های بزرگ دنیا که دارای سبک و ثبات هستند، برنامه‌ریزی ۴ سال به ۴ سال دارند، ولی متاسفانه در کشور ما نه تنها در والیبال بلکه در همه زمینه ها، برنامه‌ریزی‌ها مقطعی است و به دنبال نتایج کوتاه مدت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران گا‌ها نوسانات بسیار زیادی در مسابقات دارد چرا که نتوانستیم ثبات را در والیبال حاکم کنیم و هنوز فاصله زیادی با تیم‌های صاحب نامی مانند آمریکا، لهستان، فرانسه، ایتالیا و برزیل داریم. این درحالیست که شرایط روز به روز برایمان دشوارتر می‌شود.

این کارشناس باتجربه والیبال با اشاره به انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی در المپیک خاطرنشان کرد: قبل اینکه بازی‌ها شروع شود و کسی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شود، بار‌ها گفته بودم که سیستم و سبک و سیاق مربیان بلوک شرق به درد والیبال ایران نمی‌خورد. هرچند مربیان بلوک شرق رزومه بسیار درخشانی دارند، اما والیبال ایران به حضور مربیانی از اروپای غربی همچون ایتالیا، آرژانتین، برزیل و فرانسه نیاز دارد.

وی افزود: در رابطه با حذف از المپیک مردم و کارشناسان ناراحتند و همه در شوک هستیم. ایران با باخت برابر ژاپن حذف نشد بلکه استارت حذف ایران پس از باخت با کانادا در بازی سوم کلید خورد. همچنین استفاده از ۶ نفر اصلی مقابل تیم ضعیف ونزوئلا و یا اشتباه در برخی انتخاب‌ها، دست به دست هم دادند و باعث شدند امروز در مورد حذف والیبال از المپیک صحبت کنیم. متاسفانه با این حذف نتوانستیم شایستگی‌های والیبال ایران را به جهان نشان دهیم.

شهنازی با تاکید بر نقش اساسی فدراسیون والیبال در آرام کردن این جو ملتهب اظهار کرد: اکنون زمان عقده گشایی نیست و نباید با انتقادات غیرمنصفانه جو والیبال را متشنج کرد. در حال حاضر باید خویشتن‌دار باشیم و فدراسیون والیبال نقش مهمی در آرام کردن فضای ملتهب والیبال دارد. فدراسیون والیبال باید با از کارشناسان دلسوز کمک بگیرد تا تیم ملی دوباره به ساحل آرامش برگردد. فدراسیون والیبال باید در این شرایط حاد با تشکیل جلسات، مشکلات درون خانواده والیبال را حل کند و اجازه ندهد برخی افراد سو استفاده کنند.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: در همه رده‌ها مشکل داریم و باخت‌های زیادی خواهیم داشت مگر آنکه برنامه‌ریزی اصولی و مدونی داشته باشیم و فکر عاجلی به حال والیبال کنیم تا در آینده دچار این مشکلات نشویم. برای بازیکنان آرزوی موفققیت می‌کنم و می‌دانم که بیشتر از همه ناراحت هستند. امیدوارم این شرایط سخت بگذرد و والیبال دوباره در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

شهنازی در پایان گفت: انتقاداتمان را قبلا انجام دادیم و اینکه تصمیم گیران گوش کردند یا نه به سیاست‌های فدراسیون والیبال برمی‌گردد. باتوجه به شرایط ملتهبی ک حاکم شده از تمام دوستان و کارشناسان خواهش می‌کنم خویشتن‌دار باشند تا کمی از میزان عصبانیت و ناراحتی مردم فروکش کند تا سپس در یک فضای آرام راجع به عملکرد تیم ملی صحبت کنیم. فدراسیون والیبال هم وظیفه دارد از افرادی دعوت کند که دلسوز این رشته هستند تا آسیب شناسی درستی صورت گیرد و نباید از کسانی که به دنبال حکم و سمت هستد دعوت به عمل آورد. باید تفکرات نوین و با برنامه برای والیبال داشته باشیم تا تا به ایده آل‌ها برسیم.

 

بیشتر بخوانید: پایان حضور خوش‌خبر در تیم ملی والیبال

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو فدراسیون والیبال ناصر شهنازی تیم ملی والیبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال المپیک توکیو فدراسیون والیبال ناصر شهنازی تیم ملی والیبال ایران فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند

رئیس فدراسیون والیبال ایران در حکمی سرپرست تیم‌های ملی والیبال زیر ۱۸ و ۲۰ سال پسر ایران را منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال مهدی اسلامی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن ان حکم  آمده است:

«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – بحرین 2024 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.

در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، مهدی احمدی آذر  را به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال جوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا – اندونزی 2024 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال پسر آسیا 2024 از دوم تا نهم مرداد در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران با تیم‌های چین‌، چین تایپه و قطر در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • لشگری: مربی نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم