Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ ملی ژاپن با قبول شکست مقابل برزیل از صعود به نیمه نهایی المپیک توکیو بازماند. خبرگزای میزان - مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال المپیک توکیو از ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز (سه‌شنبه) آغاز شد که در نخستین دیدار تیم ملی روسیه پیروزی‌هایش موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر از سد کانادا بگذرد و به نیمه نهایی المپیک برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ست‌های این بازی با امتیاز‌های ۲۵-۲۱، ۳۰-۲۸ و ۲۵-۲۲ به سود روس‌ها پایان یافت تا شاگردان ساملوو مقتدرانه به جمه چهار تیم برتر المپیک صعود کنند.   در پایان این بازی گوردون پرین از کانادا به همراه ولکوف روسی با ۱۵ امتیاز بهترین بازیکنان میدان شدند.  

در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی برزیل از ساعت ۸:۳۰ مهمان ژاپنِ میزبان بود که در پایان این جدال زیبا و حساس این برزیلی‌ها بودند که موفق شدند در سه ست پایاپی و با امتیاز‌های ۲۰-۲۵، ۲۲-۲۵ و ۲۰-۲۵ از سد سامورایی‌ها بگذرند و مقتدرانه راهی مرحله نیمه نهایی شوند.   در این دیدار ایشیکاوا با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن میدان شد و در سوی مقابل لئال با ۱۶ امتیاز بهترین بازیکن سلسائو مقابل میزبان بود.

به این ترتیب تیم‌های ملی روسیه و برزیل باید از ساعت ۸:۳۰ روز پنج‌شنبه در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی به مصاف هم بروند.

همچنین در سایر بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی از ساعت ۱۲:۳۰ ایتالیا رو در روی آرژانتین قرار می‌گیرد و از ساعت ۱۷ لهستان به مصاف فرانسه خواهد رفت.

 

بیشتر بخوانید: نقش ستاره‌های خاموش در ناکامی تیم ملی والیبال

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال المپیک توکیو تیم ملی برزیل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال المپیک توکیو تیم ملی برزیل نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال برزیل، پرستاره‌ترین و پرافتخارترین تیم دنیا، ماه گذشته در یک رویارویی هیجان‌انگیز که رقابت دو قدرت مطلق فوتسال آمریکای جنوبی و جهان را به نمایش گذاشت، با نتیجه 2 بر صفر آرژانتین را شکست داد و برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سر برد. شاگردان خاویر که با قهرمانی در این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ازبکستان را بدست آورده‌اند، پیش از این رویداد بزرگ سه دیدار دوستانه را با فرانسه، اوکراین و لیتوانی خواهند داشت و به همین منظور، 14 بازیکن توسط مارکینیوس به اردوی جدید سلسائو فراخوانده شدند.

در فهرست جدید خاویر، نام بازیکنی از تیم بارسلونا دیده نمی‌شود و این مربی به اعجوبه‌های آبی اناری‌ها که شب گذشته قهرمان کوپادِاسپانیا شدند، استراحت داده است. اگرچه ویلیام و ریچارد به ترتیب به عنوان بهترین فلنگ‌های راست و چپ لیگ باشگاهی برزیل برای اولین بار پیراهن تیم ملی را بر تن خواهند کرد. علاوه بر آن‌ها، سه بازیکن دیگر ( لوکاس گومز و لئاندرو لینو بازیکنان مگنوس و هنریکه از جونویل ) که در لیگ ناسیونال برزیل به میدان می‌روند و تنها بازیکنان دعوت شده از لیگ داخلی به شمار می‌روند. سایر ستاره های سلسائو همگی لژیونر هستند که در لالیگا ( لیگا ناسیونال اسپانیا) توپ می‌زنند و اکثریت آن‌ها در ال‌پوزومورسیا حضور دارند.

با این حال، پیتو، ماتئوس، دایگو و فرائو، بزرگ‌ترین غایبین تیم ملی فوتسال برزیل در سه دیدار دوستانه پیش‌روی برابر سه تیم اروپایی‌ محسوب می‌شوند.

تیم‌های ملی برزیل، آرژانتین، ونزوئلا و پاراگوئه، نمایندگان قاره آمریکا جنوبی در جام جهانی ازبکستان خواهند بود. بزرگترین آوردگاه فوتسال جهان، از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر در ازبکستان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • برد شهداب مقابل دُرناها در نیمه‌نهایی والیبال
  • نیمه نهایی لیگ والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • نیمه‌نهایی والیبال |‌ شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال
  • نیمه نهایی لیگ والیبال| شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال
  • امروز؛ تقابل شهرداری ارومیه و شهداب یزد