Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی باشگاه لاتزیو سه بازیکن این تیم را کنار گذاشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپرت، برای ایجاد تغییر در یک تیم فوتبال و به خصوص اگر می خواهید سبک بازی تیمتان را بر اساس تاکتیک و مالکیت توپ بچینید، باید بسیار منظم و سخت گیر باشید. به خصوص اگر نامتان مائوریتزیو ساری باشد. مربی لاتزیو بعد از چند هفته حضور در کنار لاتزیو، به خوبی مشخص کرده از بازیکنانش چه می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمریناتی که تا به امروز در لاتزیو انجام شده مسائل بسیار زیادی مشخص شده است. به طور مثال از همین حالا می توان فهمید کدام یک از بازیکنان در برنامه های فصل آینده ساری جای دارند و کدام یک باید به دنبال تیمی جدید باشند.

بنا به ادعای نشریه ایتالیایی گاتزتا، ساری در اردوی جدید تیمش روی نام سه بازیکن خود خط کشیده است. اولین بازیکن مومو فارس است که سال پذشته از اسپال و در ازای 10 میلیون یورو به لاتزیو آمد. این بازیکن فصل گذشته در 29 مسابقه برای لاتزیو به میدان رفت اما به نظر می رسد نتوانسته کادر مربیگری جدید باشگاه را قانع کند که به اندازه کافی برای حضور در لاتزیو خوب است.

نام دیگری که ساری روی آن قلم کشیده، ریزا دورمیسی است که از سال 2018 در لاتزیو توپ می زند و فصل قبل به طور قرضی در سالرنیتانا توپ می زند. این بازیکن در کنار بابی آدکانیه، مهاجم لاتزیو که او هم به طور قرضی در دن هاگ بود، سه بازیکنی هستند که در تمرینات اخیر لاتزیو، ساری را قانع نکرده اند و باید برای فصل آینده به دنبال باشگاهی جدید باشد.

اخبار داغ 

عکس خاص سارا و نیکا با همسر مهدی قائدی ! / آبی یا قرمز؟! برترین های قرن با کامل انجینی: گلر در اندازه ناصر حجازی داشتیم اما او از لحاظ شخصیتی اسطوره است تیم منتخب لیگ بیستم از نگاه طرفداری | احمد نور بهترین بازیکن فصل اجرای فن دیدنی محمدعلی گرایی روی حریف کوبایی / فیلم فوری؛ عدم حضور هری کین در تمرینات تاتنهام به دلیل اصرار بر جدایی لورل هوبارد به عنوان اولین وزنه بردار تراجنسیتی، امروز در المپیک وزنه می‌زند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سه بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یوونتوس ، لاتزیو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها