Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - روز گذشته با جاری شدن سیل در منطقه قره‌پشتلو زنجان علاوه بر آبگرفتگی منازل روستاییان، دام‌ها تلف شدند و برخی از مزارع کشاورزان نیز آسیب دیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، چند روزی است که باران‌های تابستانی در کمال تعجب همگان در استان زنجان می‌بارد و گاها به خاطر رگباری بودن آن‌ها در برخی از مناطق سیل جاری می‌شود؛ با اینکه هواشناسی استان از چند روز پیش هشدار داده بود که امکان سیلابی شدن مسیل رودخانه‌ها و همینطور جاری شدن سیل وجود دارد ولی گویا مسئولان استانی بازهم غافلگیر شدند و بسیاری از روستاهای بخش قره‌پشتلو روز گذشته آسیب دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی‌الله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: روز گذشته به خاطر باران‌های رگباری در روستاهای وننق، محمود آباد، ولی یاران و اورتابلاغ سیل جاری شد و همین موضوع سبب ایجاد خسارت‌هایی به روستاییان شد.

وی افزود: همین بارش‌ها سبب شد که در این روستاها آبگرفتگی منازل رخ دهد؛ همینطور تعدادی دام تلف شد و برخی از مزارع کشاورزان هم به خاطر جاری شدن سیل آسیب دید. خوشبختانه توسط عوامل امدادی و تلاش و همراهی اهالی و دهیاری‌ها مشکلات آبگرفتگی حل شد و معابر پاکسازی شد.

غفلت مسئولان چهارمحال و بختیاری از سیل تابستانه / تمهیدات در حد صفر استجاری شدن سیلاب به 25 روستای شهرستان بابل خسارت زد / راه‌های چند روستا باز شد + فیلمروایت تسنیم از مصائب این روزهای بحران آب در روستاهای گناباد / قنات‌ها خشک و بلایای سیلاب ‌دامن‌گیر مردم است‌ + فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در پایان گفت: آمار دقیق خسارت‌های مالی این سیل پس از بررسی توسط کارشناسان از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری زنجان باران سیل استانداری زنجان باران سیل جاری شدن سیل جاری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • نابودی آفت سن غلات مزارع رشتخوار
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • هجوم ملخ های مراکشی به مزارع در تخار