Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:38:02 GMT

اسامی محرومان نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۰۰۳

اسامی محرومان نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد

اسامی محرومان مرحله نیمه نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، ۲بازیکن فولاد خوزستان؛ ساسان انصاری به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه با سپاهان و فرشاد احمدزاده ( محرومیت انضباطی) محرومان نیمه نهایی جام حذفی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چهارشنبه ۱۳ مرداد استقلال با گل گهر و فولاد خوزستان با ملوان بندرانزلی دو مسابقه نیمه نهایی را در تهران و اهواز برگزار خواهند کرد.

 

مسابقه فینال نیز روز ۱۷ مرداد در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دقایقی پیش به پایان رسید و در حالی که ازبکستان با نتیجه عجیب یک بر صفر در حال شکست از ویتنام بود، در دقایق پایانی توانست به بازی برگردد و سپس در ثانیه‌های پایانی حساب کار را به سود خودش عوض کرد تا آخرین تیم راه یافته به مرحله یک نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیای 2024 لقب بگیرد.
تیم ملی ایران ساعاتی پیش توانسته بود با پیروزی مقتدرانه برابر قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی برسد و با این وصف یکی از دیدارهای نیمه نهایی میان ازبکستان و ایران برگزار می‌شود. همچنین دیگر دیدار نیمه نهایی میان دو کشور تایلند و تاجیکستان برگزار خواهد شد.
گفتنی است با صعود ازبکستان به مرحله نیمه نهایی 4 سهمیه آسیا در جام جهانی ازبکستان که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود، مشخص شد و حالا یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم شکست خورده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟