Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ،اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل امروز در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران با محور کنترل بیماری کرونا گفت: با توجه به شیوع بالای کرونای دلتا در همنشینی و دورهمی‌ها ، تمامی رستوران ها باید از پذیرش مشتری در داخل خودداری و به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: اماکن گردشگری از جمله آبدرمانی‌ها تعطیل و هتل‌ها نیز از پذیرش مسافر پرهیز کنند.
استاندار اردبیل همه اقشار مردم را برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تذکر به همدیگر فرا خواند و گفت: افزایش شمار افراد بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان نگران‌کننده است.
بهنامجو بیان کرد: متاسفانه به علت عدم رعایت دستورالعمل ها ، برپایی تجمعات و دورهمی‌ها شاهد تکمیل تخت‌های بیمارستان‌های استان هستیم.

او گفت: در حال حاضر ۵۴۵ نفر به طور مستقیم در بیمارستان‌ها و ۳۰۰ نفر هم در داخل منازل بستری هستند که با اخذ دستورات پزشکی  در خانه تحت درمان هستند.

استاندار اردبیل با اشاره به بستری بودن این تعداد افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و منازل تعداد بستری‌های پیک قبلی را ۶۵۰ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد بستری ها در خیز جدید بالا رفته و این موضوع به دلیل پایین آمدن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برگزاری دورهمی ها و مراسم جشن عروسی و تولد و ختم است.

بهنامجو افزایش میزان واکسیناسیون در استان را یادآور شد و گفت: میزان واکسیناسیون در ۲ هفته پیش ۲ هزار نفر  در روز بود که هم اکنون به ۱۳ هزار نفر در  روز رسیده است. 
او بیان کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۵۵ ساله در استان در حال انجام است و علاوه بر آن گروه های در ،معرض خطر از جمله رانندگان اتوبوس ، کارمندان بانک‌ها و کسانی که با عموم ارتباط دارند واکسینه می‌شوند.

استاندار اردبیل با دعوت از جامعه هدف برای دریافت واکسن گفت:  بیشتر افرادی که در بیمارستان‌ها بستری هستند  واکسن دریافت نکرده‌اند و میزان بستری افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند  بسیار اندک است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونای دلتا رعایت دستورالعمل های بهداشتی تزریق واکسن کرونا استاندار اردبیل بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان