Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@18:57:47 GMT

کاشت ایمپلنت فوری در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۰۶۲

کاشت ایمپلنت فوری در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت

وقتی کسی یک یا تعدادی از دندان های خود را از دست می دهد، اطلاعات زیادی برای روش های درمانی مختلف وجود دارد که باید از بین آنها انتخاب کند . کاشت  ایمپلنت  فوری یا یک روزه نیز یکی از این انتخاب ها است.

دکتر آرش غفوری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت معتقد است امروزه با پیشرفت تکنولوژی، جراحی کاشت ایمپلنت دندان نیز راحت تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال به کمک روش های کاشت ایمپلنت فوری، شما می توانید طی یک جلسه دندان خود را بدست بیاورید. قیمت مناسب در کنار کیفیت و عمر بالا، باعث شده ایمپلنت ها به انتخابی مطمئنی برای جایگزینی دندان های از دست رفته تبدیل شوند. شما می توانید تنها دندان های مشکل دار را با ایمپلنت جایگزین کنید و آسیبی به دیگر دندان های شما وارد نمی شود. با این حال اگر تمامی دندان های شما از بین رفته باشد، باز هم ایمپلنت راه حلی مناسب و کارا است.

چرا باید از ایمپلنت دندان یک روزه استفاده کنم؟

همانطور که در بالا اشاره شد،‌شما می توانید تنها در یک روز کاشت ایمپلنت را انجام دهید. ریکاوری شما در این حالت بسیار سریع بوده و در پایان جلسه جراحی می توانید با دندان جدید و بی نظیر خود مطب را ترک کنید. این مساله که تنها طی یک جلسه اعتماد به نفس شما به بهترین حالت ممکن بر میگردد حس بی نظیری است. امروزه این روش جراحی و کاشت ایمپلنت دندان در بسیاری از مطب ها در حال استفاده است. در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به مدیریت دکتر آرش غفوری کاشت ایمپلنت یک روزه یا فوری برای بسیاری از افراد که از بی دندانی کامل رنج میبرند با جدید ترین متدها و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته از قبیل استفاده از سوزن های لیزر کات که باعث میگردد هیچ گونه دردی هنگام تزریق داروی بیحسی متوجه بیمار نگردد و همینطور استفاده از دارو های بیحسی خاص مانند بوپیواکایین و با تکنیک های منحصر به فرد دکتر آرش غفوری در کاشت ایمپلنت و در کمترین زمان ممکن باعث گردیده دغدغه اصلی بیماران که همان احساس درد در هنگام درمان های دندانپزشکی است رفع گردد و این مرکز به عنوان بهترین مرکز کاشت ایمپلنت بدون درد شناخته شود.

مسلما بازسازی کامل فک و استفاده از تعداد بالای ایمپلنت هزینه بالاتری نیز به فرد اعمال میکند

در نتیجه نوع برند و قیمت ایمپلنت یکی از مواردی است که ذهن افراد را به خود درگیر کرده است و همیشه با خود فکر میکنند که آیا از ایمپلنت های معتبر برایشان استفاده میشود؟

در مرکز  تخصصی ایمپلنت رشت از بهترین ایمپلنت های روز دنیا  و با گارانتی مادام العمر استفاده میشود و مراجعین گرامی میتوانند بعد از جراحی ایمپلنت خود بلافاصله گارانتی و مشخصات ایمپلنت خود را دریافت نمایند. به همین خاطر است که مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به یکی از معتبر ترین و خوش نام ترین مراکز کاشت ایمپلنت شناخته میشود.

برای تماس با مرکز تخصصی ایمپلنت رشت میتوانید با شماره ۳۲۱۳۴۰۴۰-۰۱۳ و یا به وب سایت این مرکز مراجعه نمایید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاشت ایمپلنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند

به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ این ایمپلنت به اندازه یک نخود است و می‌تواند به صورت بی‌سیم از طریق یک فرستنده خارجی تغذیه شود و غشای محافظ متصل به پایین جمجمه را برای درمان برخی اختلالات عصبی تحریک کند. محققان معتقدند که این ایمپلنت در درمان افسردگی‌های مقاوم به دارو و سایر اختلالات روان‌پزشکی یا عصبی کاربرد خواهد داشت و از آنجا که نسبت به سایر رابط‌های مغز و کامپیوتر کمتر تهاجمی است، تحولی را در درمان بیماران ایجاد خواهد کرد.

محققان می‌گویند: در مطالعات‌مان نشان دادیم که دستگاه ما می‌تواند قشر حرکتی را فعال کند که در نتیجه بیمار دست خود را حرکت می‌دهد. در آینده، می‌توانیم ایمپلنت را در بالای سایر قسمت‌های مغز، مانند قشر پیشانی مغز قرار دهیم، جایی که انتظار داریم عملکرد اجرایی را در افراد مبتلا به افسردگی یا سایر اختلالات بهبود بخشد.

فناوری‌های قابل کاشت موجود برای تحریک مغز توسط باتری‌های نسبتاً بزرگی تغذیه می‌شوند که باید زیر پوست در جای دیگری از بدن قرار گیرند و از طریق سیم‌های بلند به دستگاه تحریک کننده متصل شوند. چنین محدودیت‌هایی در طراحی نیاز به جراحی بیشتری دارد و فرد را در معرض بار بیشتری از کاشت سخت‌افزار، خطرات شکستگی یا خرابی سیم و نیاز به جراحی‌های جایگزین باتری در آینده قرار می‌دهد. اما محققان می‌گویند: با تغذیه بی‌سیم دستگاه با استفاده از یک فرستنده خارجی، نیاز به باتری را از بین بردیم.

این فناوری بر ماده‌ای متکی است که میدان‌های مغناطیسی را به پالس‌های الکتریکی تبدیل می‌کند. این فرآیند تبدیل در مقیاس‌های کوچک بسیار کارآمد است؛ به این معنی که برای فعال‌سازی و کنترل نیازی به مانور پیچیده یا دقیق ندارد. در واقع، ایمپلنت تمام انرژی خود را از طریق این اثر مغناطیسی دریافت می‌کند.این دستگاه دارای عرض ۹ میلی‌متر است و می‌تواند برای تجریک مغز ۱۴/۵ ولت برق تولید کند.

به گفته محققان،‌ تحریک عصبی کلیدی برای توانمندسازی درمان‌ها در فضای سلامت روان است؛ جایی که عوارض جانبی دارو و فقدان اثربخشی، بسیاری از افراد را بدون گزینه‌های درمانی کافی رها می‌کند.

تست‌های بالینی و دستورالعمل‌های آینده

محققان این دستگاه را به طور موقت روی یک بیمار انسانی آزمایش کردند و از آن برای تحریک قشر حرکتی ⎯ بخشی از مغز که مسئول حرکت است ⎯ و ایجاد پاسخ حرکت دست استفاده کردند. آنها سپس نشان دادند که دستگاه به مدت ۳۰ روز در خوک‌ها به طور پایدار با مغز ارتباط برقرار می‌کند. این کار قبلاً انجام نشده بود زیرا کیفیت و قدرت سیگنال مورد نیاز برای تحریک مغز از طریق سخت شامه قبلاً با انتقال انرژی بی‌سیم برای ایمپلنت‌های کوچک غیرممکن بود.

محققان معتقدند که این فناوری به راحتی در خانه استفاده می‌شود. یک پزشک درمان را تجویز می‌کند و دستورالعمل‌هایی را برای استفاده از دستگاه ارائه می‌کند، اما بیماران کنترل کاملی بر نحوه انجام درمان خواهند داشت.

در بازگشت به خانه، بیمار کلاه یا لباس پوشیدنی خود را به سر می‌گذارد و با ایمپلنت ارتباط برقرار می‌کند، آیفون یا ساعت هوشمند خود را فشار می‌دهد و سپس تحریک الکتریکی آن ایمپلنت شبکه عصبی را در مغز فعال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اولین ایمپلنت مغز کامپیوتر توسط یک محقق ایرانی کاشته شد

کاشت به یک روش حداقل تهاجمی ۳۰ دقیقه‌ای نیاز دارد که دستگاه را در استخوان روی مغز قرار می‌دهد. هم ایمپلنت و هم برش عملاً نامرئی خواهند بود و بیمار همان روز به خانه می‌رود.

رای برخی از شرایط، به عنوان مثال، صرع، ممکن است دستگاه به طور دائم یا بیشتر اوقات روشن باشد، اما برای اختلالاتی مانند افسردگی و OCD، فقط چند دقیقه تحریک در روز می‌تواند برای ایجاد تغییرات مورد نظر کافی باشد.

انتهای پیام/

نسترن صائبی صفت کد خبر: 1228149 برچسب‌ها مغز آمریکا

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • کاهش سرعت نزولی نرخ باروری و جمعیت در کشور/ اجرای دو برنامه پیشگیری از ناباروری در کنار درمان‌های تخصصی