Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:23:01 GMT

خانه امید بازنشستگان در لارستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۰۶۳

خانه امید بازنشستگان در لارستان افتتاح شد

فرماندار لارستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار داشت: خانه امید بازنشستگان کشوری در زمینی به مساحت ۹۹۰ مترمربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال توسط صندوق بازنشستگی کشوری در مدت یکسال و نیم در لارستان احداث شده است.

جلیل حسنی افزود: اکثر پروژه‌هایی که در لارستان به بهره برداری می‌رسد، از سرعت و کیفیت قابل توجهی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی با بیان اینکه به رغم کمبود اعتبارات این مجموعه بزرگ و شکیل برای بازنشستگان ساخته شده است، تاکید کرد: همانگونه که در حوزه اقتصادی انباشت سرمایه می‌تواند رشد و توسعه اقتصادی را رقم بزند در بحث مدیریت و در بحث نیروی انسانی نیز انباشت و استفاده از تجربیات ارزشمند بازنشستگان، نویدی برای آینده روشن است.

فرماندار ویژه لارستان بر لزوم فراهم سازی بستر مناسب برای استفاده از تجربیات بازنشستگان تاکید کرد و گفت: برای احداث خانه امید، بازنشستگان لارستان با حمایت‌های بی دریغ در احداث این ساختمان شکیل و زیبا در این شهرستان نقشی بی بدیل داشتند.

وی ضمن قدردانی تلاش‌های صادقانه سی ساله بازنشستگان که از بهترین سال‌های عمر خود را در راه اعتلای سازمان‌ها گذرانده‌اند، بیان کرد: بازنشستگان، کوله باری از تجربه، علم و آگاهی هستند و همه باید از تجربیات آنان نهایت استفاده را ببرند.

فرماندار ویژه لارستان ابراز امیدواری کرد که با اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی در خانه امید بتوانیم همچنان با استفاده از پتانسیل‌ها و توانمندیهای بازنشستگان در مسیر رشد و توسعه لارستان استفاده کنیم.

کد خبر 5271809

منبع: مهر

کلیدواژه: لارستان فرمانداری لارستان بازنشستگان ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیراز ایلام خانه امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار مطهر شهدای شهر قدیم لار برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری (نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) همراه است از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز رأس ساعت ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086935

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود