Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@02:07:57 GMT

۱۲ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۰۷۷

۱۲ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار حوزه سلامت ایرنای خراسان رضوی از اطلاعات به‌روز شده سامانه ماسک، اکنون شهرستان‌های مشهد، سرخس، تربت‌جام، بینالود، چناران، گلبهار، درگز، قوچان، کاشمر، سبزوار، صالح آباد و ششتمد در شرایط قرمز قرار دارند.
پیش از این شهرستان فریمان نیز در زمره شهرستان های قرمز کرونایی این استان قرار داشت که اکنون این شهرستان به نارنجی تغییر رنگ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم‌اکنون شهرستان هایی مانند نیشابور، گناباد، تایباد، خلیل‌آباد، بردسکن، تربت‌ حیدریه، فریمان و بردسکن در وضعیت نارنجی و شهرستان هایی مانند کلات، خوشاب، جوین، داورزن، جغتای، مه‌ولات، بجستان، رشتخوار و زاوه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
استان خراسان رضوی دارای ۳۳ شهرستان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک مشهد وضعیت قرمز پروتکلهای بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک مشهد ویروس کرونا ماسک مشهد وضعیت قرمز پروتکلهای بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرمانده انتظامی جدید شهرستان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ در مراسمی پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، امام جمعه فرمانده تیپ مستقل زرهی ۲۱ امام رضا (ع) و مسئولان ارشد نیروی انتظامی خراسان رضوی و طی حکمی از طرف سردار رادان فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرهنگ پاسدار مجید امینی فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه شد.

در این مراسم با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از زحمات و خدمات ۵۴ ماهه سرهنگ پاسدار حمیدرضا خوش خو در مدت خدمت در شهرستان فیروزه قدردانی شد.

 سرهنگ پاسدار مجید امینی پیش از این جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه بود و سرهنگ پاسدار حمید رضا خوش خو با حکم فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان تربت حیدریه منصوب شد.

دیگر خبرها

  • هموارسازی جاده صالح آباد به همت جهادگران بسیجی + تصاویر
  • وضعیت آب و هوای شهرستانهای خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات
  • مشارکت بسیجیان بردسکن در قالب طرح پلیس یار بسیجی در تعطیلات نوروزی
  • معرفی فرمانده انتظامی جدید شهرستان فیروزه
  • بارش کم رمق باران در چند شهرستان خراسان رضوی
  • ۵۳۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی خارج شد‌ند‌
  • وضعیت خوب شاخص سرمایه‌گذاری خراسان رضوی علی‌رغم انقباضی بودن منابع بانکی 
  • نگاهی به وضعیت دبستانی در صالح آباد پس از بارش باران + تصاویر
  • جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد
  • هوای هندیجان در وضعیت قرمز قرار گرفت