Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، انتقادات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از سیاست‌های کابینه جدید تل‌آویو در قبال ایران، با واکنش «نفتالی بنت» نخست‌وزیر کنونی این رژیم همراه شد.

بنت شامگاه دوشنبه طی جلسه پُرتنش پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) گفت سیاست‌های «شکست‌خورده» نتانیاهو در قبال ایران بود که کابینه جدید تل‌آویو را مجبور به افزایش بودجه نظامی، آنهم در شرایط سخت اقتصادی متعاقب همه‌گیری «کووید۱۹» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحارونوت» وی در این جلسه کنست - که به درخواست احزاب اپوزیسیون به ریاست نتانیاهو برای بحث درباره تهدیدات امنیتی کابینه جدید علیه اسرائیل برگزار شد - مدعی شد: «ایران برنامه هسته‌ای خود را با سرعت پیش می‌برد. ما با آن مقابله خواهیم کرد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به مخالفت‌های صریح کابینه نتانیاهو با نظرات کشورهای متحد تل‌آویو در قبال ایران، خطاب به وی گفت: «ما می‌دانیم چه باید کنیم. اما جنگیدن و کلنجار رفتن با هر کشوری در جهان، همزمان با پیشرفت نظامی ایران، کاری غیرمسئولانه است. ولی این میراث شماست که برای ما به جا گذاشته‌اید».

بر اساس این گزارش، بنت سپس با انتقاد از اقدامات کابینه نتانیاهو در تقابل با گروه‌های مقاومت در لبنان و نوار غزه، ادعا کرد او باعث شده که جنبش مقاومت حزب‌الله بتواند زرادخانه‌ای از موشک‌های نقطه‌زن که می‌تواند به هرجایی از فلسطین اشغالی برسد، ذخیره کند.

نتانیاهو در این جلسه کنست با ادعای اینکه ایران، تهدیدی وجودی برای رژیم صهیونیستی، مدعی شده بود که کابینه بنت تل‌آویو را به مسیری خطرناک سوق می‌دهد. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته  تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفتالی بنت بودجه نظامی رژیم صهیونیستی ایران رژیم صهیونیستی کابینه جدید تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند

پس از شکست رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق، منتقدان نتانیاهو با شدت بیشتری به نتانیاهو و دولت وی حمله می کنند.

سرویس جهان مشرق - پس از عملیات وعده صادق، منتقدان و مخالفان نتانیاهو که او را مقصر اصلی همه مشکلات امروز اسرائیل (رژیم صهیونیستی) میدانند، با شدت بیشتری به نتانیاهو حمله کرده و اورا نابود کننده اسرائیل خطاب می کنند. در همین رابطه یک کاربر صهیونیست‌ در صفحه توییتر خود نوشت:

«نتانیاهو مسئول بزرگترین شکست تاریخ اسرائیل است و ما را به سمت جنگ با ایران می برد، جنگی که تمام کشورمان را در آتش خواهد سوزاند»

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • نتانیاهو در موقعیت آچمز
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم
  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • نگرانی جدی جامعه صهیونیستی پس از عملیات تنبیهی ایران علیه تل‌آویو