Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو از صبح فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود و آزادکاران اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم به روی تشک می‌روند.

مراسم قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم این رقابت‌ها برگزار شد و رضا اطری و حسن یزدانی نمایندگان ایران در این دو وزن رقبای خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم، در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه می‌رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان می‌رود.

حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک و بخت اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک توکیو نیز در دور نخست به مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری در دومین مبارزه مقابل برنده استفان ریچموت از سوئیس و فاتح بنفردجلاح از الجزایر می‌رود. دیوید تیلور رقیب اصلی یزدانی از آمریکا در سمت دیگر جدول قرار دارد و امکان رویارویی این دو تا فینال وجود ندارد.

انتهای پیام

کد خبر 511872

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن یزدانی کشتی کشتی فرنگی المپیک کشتی آزاد المپیک توکیو المپیک 2020 فدراسیون کشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!

به گزارش قدس آنلاین، اگر کامران قاسم‌پور همچنان قصد داشته باشد کارش در چرخه انتخابی تیم ملی را در وزن 86 کیلوگرم دنبال کند، به نظر می‌رسد او همراه با حسن یزدانی که بعد از جراحی کتف هنوز روی تشک برنگشته و احتمالا هادی وفایی‌پور به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اعزام خواهند شد.

این پیکارها 17 تا 20 خرداد در بوداپست برگزار می‌شود و دومین و آخرین مسابقه رنکینگ‌دارِ سال المپیک است که با دو کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار می‌شود.

گره انتخاب ملی‌پوش 86 کیلوگرم احتمالا در همین مسابقه باز خواهد شد، پیش از این رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم به عنوان ملی‌پوش المپیکی انتخاب شده‌اند و تکلیف ملی‌پوش 57 کیلوگرم منوط به کسب سهمیه المپیک آخر است که دهه سوم اردیبهشت ماه در استانبول به انجام خواهد رسید و اگر علیرضا سرلک در ترکیه سهمیه المپیک را بگیرد، طبق روالی که درمورد سایر نفرات اعزامی به گزینشی‌ها وجود داشت، خودش به المپیک خواهد رفت و اگر هم سهمیه نگیرد که دیگر پرونده این وزن برای المپیک بسته خواهد شد.

بنابراین حالا همه چیز منوط به بازگشت حسن یزدانی روی تشک است و اینطور که پیداست باوجودی که عنوان شده بود از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، این اتفاق حالا به پانزدهم اردیبهشت منوط شده است و با این حساب او تنها یک ماه فرصت برای انجام تمرین کشتی پیش از اعزام به بوداپست خواهد داشت.

چیزی که تا امروز قطعی به نظر می‌رسد، باتوجه به جراحی کتف یزدانی و وضعیت نامشخص او در بازگشت به تشک، این کشتی‌گیر بدون شرکت در مسابقه، راهی المپیک نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور