Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از کشف ۸۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری و یک هزار و ۶۵۹ عدد فشنگ در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن حیدری اظهار داشت: در طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز  44 قبضه سلاح جنگی و 37 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انهدام باند توزیع سلاح و مهمات در ‌کرمانشاه / کشف انواع سلاح و هزاران فشنگ از قاچاقچیانکشف محموله سلاح جنگی از تروریست‌ها در جنوب شرق کشور / تروریست‌ها قصد ‌ناامن‌سازی منطقه را داشتند + تصاویرانهدام تیم تروریستی در بوکان/ هلاکت 2 تروریست و بازداشت 3 پشتیبان‌/کشف مقادیر قابل توجهی "سلاح، مهمات و ادوات تخریب‌" + تصویر

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه همچنین از کشف یک هزار و 659 عدد انواع فشنگ سلاح‌های جنگی و شکاری خبر داد و گفت: 43 نفر نیز در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ۶ فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان ۴ نفر رخ داده که یکی از آنها با سلاح سرد ۳ نفر دیگر را مجروح کرده است.

یاری با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این ۴ نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد.

کد خبر 6063068

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد