Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:07:18 GMT

لیگ NBA؛ پال در فینیکس ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۱۴۰

لیگ NBA؛ پال در فینیکس ماندنی شد

گارد رأس تیم بسکتبال فینیکس سانز قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کریس پال گارد رأس باتجربه و 36 ساله تیم فینیکس سانز، قرارداد خود را چهار سال دیگر با این تیم تمدید کرد. پال به این ترتیب برای چهار سال بازی در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، 120 میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

قرارداد قبلی پال با فینیکس به صورت دو ساله و مشروط بود که در سال دوم (فصل آینده) رقمی حدود 44 میلیون دلار، نصیب او می‌کرد. او با فسخ این قرارداد و بستن قرارداد جدید تا سن 40 سالگی برای سانز بازی خواهد کرد.

سانز در فینال فصل گذشته لیگ NBA مغلوب میاواکی باکس شد و به مقام نایب قهرمانی رسید.

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی بسکتبال با ویلچر از کسب سهمیه پارالمپیک بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای مرحله حذفی رقابت‌های شانس مجدد کسب سهمیه پارالمپیک امروز دوشنبه در فرانسه برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان رفت و با نتیجه ۷۰ به ۳۹ مقابل این تیم متحمل شکست شد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچ پیش از دیدار با آلمان و در مرحله مقدماتی برابر فرانسه و هلند شکست خورده بود و مقابل کانادا پیروز شده بود. بدون توجه به این نتایج، ورود این تیم به بازی‌های پارالمپیک صرفاً منوط به پیروزی در دیدار حذفی امروز بود که در آن تیم ایران شکست خورد و از کسب سهمیه بازماند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در حالی از دستیابی به یکی از چهار سهمیه توزیعی در رقابت‌های شانس مجدد کسب سهمیه پارالمپیک بازماند که پیش از این فرصت داشت از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب این سهمیه شود. در آن رقابت‌ها که به میزبانی تایلند برگزار شد اما تیم ایران دوم شد و نتوانست تک سهمیه توزیعی را به نام خود ثبت کند.

بسکتبال با ویلچر ایران طی چهارده دوره قبلی بازی‌های پارالمپیک در چهار دوره شرکت کرده است. تیم ملی ایران اولین بار در بازی‌های ۲۰۰۴ آتن شرکت کرد و به عنوان نهم دست یافت. این تیم در بازی‌های ۲۰۰۸ پکن هشتم شد و در بازی‌های ۲۰۱۶ ریو هم به عنوان دهم دست یافت. تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو صاحب جایگاه نهمی شد.

کد خبر 6078853 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر از کسب سهمیه پارالمپیک بازماند
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود
  • رقابت تیم ملی بسکتبال با ویلچر با آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد