Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در مراسم تنفیذ با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی بود گفت: خورشید تابناک مردم سالاری دینی بیش از ۴۰ سال پیش در این سرزمین طلوع کرد. با هدایت امام بزرگوار و عظیم‌شان‌مان و با همت والای مردم و بزرگ و وظیفه‌شناس، مدل حکمرانی نوینی به عالم عرضه شد.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری خود از طرف رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: شرط ادب و احترام در حکم تنفیذ از سوی رهبر امام خامنه این بود که من دست مبارک ایشان را می‌بوسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به دلیل شرایط موجود، این توفیق از من سلب شد.

دکتر رئیسی بیان داشت: شاکرم به درگاه خداوند متعال برای نعمت‌های بی‌کرانش. سر بر آستان ربوبی می‌سایم و شکر بر نعمت‌های بسیارش به ویژه نعمت اعتماد مردم و اعتماد رهبری معظم انقلاب اسلامی را به جا می‌آورم.

رئیس جمهور اضاغه کرد: خورشید تابناک مردم سالاری دینی بیش از ۴۰ سال پیش در این سرزمین طلوع کرد. با هدایت امام بزرگوار و عظیم‌شان‌مان و با همت والای مردم و بزرگ و وظیفه‌شناس، مدل حکمرانی نوینی به عالم عرضه شد.

آیت‌الله رئیسی افزود: در این مدل حکمرانی نو، امر دین در کنار دنیا، امر علم در کنار اخلاق، امر عدالت در کنار پیشرفت، امر عزت در کنار رفاه. این مدل به عالم عرضه شد تا بدانند پیوند معنویت با زندگی انسان معاصر را و بدانند دین می‌تواند در متن زندگی انسان معاصر حکومت کند و تمام شئون زندگی انسان را اداره کند.

دکتر رئیسی تصریح کرد: در یک کلام جمهوریت در کنار اسلامیت، استقلال در کنار آزادی در هم آمیخت و این آمیختگی، برای جامعه اسلامی ما و برای عالم، مدل نوینی از حکمرانی را عرضه کرد. دولتمردان و مسئولان، مردم عزیز، در این ۴۰ سال بسیار در جهت تحقق مردم‌سالاری دینی تلاش کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این ۴۰ ساله آنجا که به رهنمودهای امام (ره) و رهبری و سیاست‌های نظام توجه شد، حوزه پیشرفت، اقتدار و ارتقاء بود، اضافه کرد: آنجا که به رهنمودهای امام و رهبری، سیاست‌های نظام و اقتضای انقلاب شکوهمند اسلامی بی‌توجهی یا کم‌توجهی شد، آنجا حوزه مشکلات، کاستی‌ها و گله‌مندی‌های مردم بود.

دکتر رئیسی ابراز داشت: من به جا است نسبت به همه خدماتی که تاکنون در این ۴۰ ساله انجام شده است و همه کسانی که در پیشرفت این کشور نقش داشته‌اند و ایفای نقش کردند، صمیمانه سپاسگزار باشم و نسبت به همه کسانی که خدمت کردند و در این پیشرفت سهیم بودند، باید ادای احترام کنم.

رئیس جمهور اضافه کرد: انتخابات ۲۸ خرداد جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی بود.

آیت‌الله رئیسی افزود: مردم علی رغم همه دشمنی‌های دشمنان و شرایط بهداشتی وضعیت کرونایی و مشکلاتی که بود حضوری باشکوه در انتخابات داشتند و حماسه‌ای بزرگ را در کنار حماسه‌هایی که تاکنون به دست توانای و با اراده خود خلق کردند، آفریدند.

رئیس جمهور تصریح کرد: حماسه‌ای که دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کرد، در حماسه ۲۸ خرداد همه مردم و اقشار و در مجموع ملت بزرگوار و عزیزمان پیر و جوان از همه گویش‌ها، اقوام و مذاهب و ملت عزیزمان به ویژه آنانی که مردم را به مشارکت و بعث و برانگیختن برای حضور در انتخابات دعوت کردند وعزیزان فرهیخته‌ای که نقش‌آفرین بودند و به ویژه در رأس آن‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی، این حماسه را خلق کردند.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: باید از دست اندرکاران انتخابات هم تقدیر کرد، این حضور پیام‌هایی داشت، پیام مردم در ۲۸ خرداد، پیام تحول خواهی، عدالت خواهی، مبارزه با فساد و فقر و تبعیض بود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پیام مردم در ۲۸ خرداد ماه پیام اجرای سیاست‌های اعلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: توجه به ارزش‌های والای اسلامی و پاسداشت و پاسداری از خون مطهر شهیدان و وصایای ارزشمند آن‌ها بود پیام ۲۸ خرداد پیام ضرورت رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه از دیگر پیام‌های ملت بود.

آیت الله رئیسی با بیان این که این‌ها پیام‌هایی بود که مردم عزیز ما با رأی خودشان دادند و از دولت برخواسته از رأی مردم خواستند، عدالت را تحقق ببخشد، اضافه کرد: تا دولت با فساد، روابط ناسالم اداری، رانت‌خواری‌ها و به هر گونه ضد ارزشی که هیچ گونه تناسبی با اساس و ارزش‌های انقلاب و نظام ندارد، مبارزه کند و به آن پایان دهد.

رئیس جمهور تأکید کرد: پیام مردم، پیام تغییر وضع موجود، شرایط و وضعیتی که در آن قرار داریم، وضعیت اقتصادی، تورم بیش از ۴۴ درصد شرایط، وضعیت رشد نقدینگی ۶۸۰ درصدی در این سال‌ها بود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه بدهی‌های دولت از سال ۹۴ سه برابر شده است، اضافه کرد: این موضوع مشکلات بسیاری در زندگی مردم ایجاد کرده و اثرگذار بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه علاج کردن وضعیت کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیاردی هم یکی دیگر از این پیام‌ها بود، اظهار داشت: ما امروز وضعیت مردم را هم به دلیل دشمنی دشمنان و کاستی‌ها و مشکلاتی که در درون داشتیم، مناسب نمی‌بینیم.

 

بیشتر بخوانید: جزئیات مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی/ هیئت‌های خارجی در مسیر تهران

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: رئیس جمهور منتخب آیت‌الله رئیسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی مردم سالاری دینی آیت الله رئیسی رئیس جمهور ۲۸ خرداد پیام ها ۴۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز عیدی از سوی ابرهیم رئیسی برای مردم تکذیب شد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبر واریز عیدی از سوی رئیس جمهور به مردم یک کلاهبرداری بوده و واقعیت ندارد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده،خبری با عنوان واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند.

پیگیری‌ها در دولت مشخص کرد این خبر جعلی و به قصد کلاهبرداری بوده است. شهروندان فریب این خبر کذب را نخورند و به این سامانه مراجعه نکنند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884693

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • پیام صمیمانه رئیسی به پوتین پس از پیروزی در انتخابات روسیه
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • پوتین ۸۷.۳۲ درصد آرا را بدست آورد/ آغاز پیام‌های تبریک
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • آقای مداح! آنها بایدن را که به لجن کشیدند ما چرا رئیسی را نقد نکنیم؟
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟
  • راهیابی دو اثر رادیویی صداوسیمای کیش به جشنواره گامی‌به سوی مردم سالاری دینی
  • پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه
  • واریز عیدی از سوی ابرهیم رئیسی برای مردم تکذیب شد +جزئیات