Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@09:50:36 GMT

عوارض شستن ظرف‌ها بدون پیش بند برای خانم‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۱۵۵

عوارض شستن ظرف‌ها بدون پیش بند برای خانم‌ها

خانم‌هایی که هنگام شستن ظرف‌ها از پیش بند استفاده نمی‌کنند، لباس و شکم آن‌ها همیشه خیس می‌شود که این موضوع می‌تواند خطراتی برای زنان داشته باشد.

شستن ظرف و ظروف یکی از متداول‌ترین کار‌های خانم‌های خانه دار است. بسیاری از خانم‌ها هنگام شستن ظروف از پیش بند استفاده نمی‌کنند و پس از ظرف شستن مشاهده می‌کنند که لباسشان خیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان طب سنتی همواره توصیه می‌کنند که حتما هنگام شستشوی ظروف از پیش بند استفاده نمایید، زیرا نبستن پیش بند و خیس شدن شکم بعد از شستشوی ظروف با عوارضی برای خانم‌ها همراه است که در این بخش به بیان این عوارض پرداخته ایم.

اگر هنگام شستن ظروف شکمتان خیس می‌شود، ممکن است دچار عوارض زیر شوید: سرد شدن رحم

سردی رحم یکی از مسائلی است که به علل مختلف می‌تواند در زنان به وجود بیاید. طب سنتی معتقد است خیس شدن شکم، باعث سرد شدن رحِم می‌شود. رحم وظیفه تصفیه خون و نگهداری جنین را به عهده دارد و اگر این عضو از حالت مزاجی طبیعی خود خارج شود، عملکرد طبیعی آن دچار اختلال شده و زمینه ساز بسیاری از بیماری‌ها می‌گردد.

نازایی

همانطور که گفتیم خیس شدن شکم، باعث سرد شدن رحِم می‌شود و سردی رحم رابطه تنگاتنگی با مساله بارداری و بچه دار شدن دارد، سردی رحم می‌تواند موجب عدم بارداری یا نازائی شود.

سردی بیش از حد رحم موجب تنگ شدن رگ‌های خونرسان اطراف رحم و دشوار شدن رسیدن اسپرم در اثر تنگی لوله به رحم می‌شود و به همین دلیل می‌تواند موجب ناباروری گردد.

مستعد شدن رحم برای انواع کیست

بر اساس توصیه‌های طب سنتی باید رحم و تخمدان را گرم نگه داشت، زیرا رطوبت پذیری و سرد شدن رحم باعث پیری زودرس رحم می‌شود و همین امر به یائسگی زودرس، کیست و فیبروم می‌انجامد.

غلبه سردی بر تخمدان سبب می‌شود که تخمدان نتواند به کار طبیعی خود ادامه دهد و این کار موجب بروز مشکل در کار تخمدان گردد. یکی از نتایج سردی تخمدان‌ها، کیست تخمدان می‌باشد.

قارچ و عفونت

نبستن پیش بند موجب سردی رحم و به دنبال آن افزایش احتمال ابتلا به قارچ می‌شود. عفونت قارچی باعث سوزش، ترشحات و خارش شدید واژن و لابیا، بافت‌هایی که در دهانه واژن قرار دارند، می‌شود.

منبع: نمناک

منبع: فرارو

کلیدواژه: بیماری زنانه سردی رحم پیش بند خانم ها سرد شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳.۵ میلیون قبض عوارض در بین تهرانی‌ها

علی خوشنود مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در مورد توزیع قبوض عوارض در تهران گفت: قبوض عوارض نوسازی، پسماند و کسب و پیشه منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه در پشت فیش‌ها به مردم گزارش عملکرد دو ساله دادیم تا به آن‌ها بگوییم با عوارض پرداختی‌شان چه هزینه‌هایی می‌شود، تصریح کرد: ۳.۵ میلیون قبض توزیع شده است.

خوشنود در مورد ارزش ریالی قبوض منتشر شده در اختیار شهروندان گفت: ارزش ریالی قبوض عوارض حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است که بر اساس تجربه پیش بینی می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد از شهروندان این عوارض را پرداخت کنند.

 مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران ضمن دعوت از شهروندان برای پرداخت قبوض عوارض خود تا پایان سال، گفت: اگر شهروندان تا پایان سال جاری این عوارض را پرداخت کنند از ۱۰ درصد تخفیف خوش حسابی بهره مند می‌شوند؛ اما اگر عوارض خود را پرداخت نکنند از سال آینده نه تنها جایزه خوش حسابی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد؛ بلکه هر ماه دو درصد جریمه خواهند شد.

ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • برای خانه تکانی چطور برنامه‌ریزی کنیم؟
  • پرداخت عوارض آزادراه پل زال اندیمشک الکترونیکی شد
  • رژیم‌های لاغری فوری چه بلایی سرتان می‌آورد؟
  • توزیع ۳.۵ میلیون قبض عوارض در بین تهرانی‌ها
  • توده چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد
  • حذف وعده‌های غذایی این عوارض را به همراه خواهد داشت
  • تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل شده؟
  • تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل است؟
  • عوارض صادرات سیب لغو شد