Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با پرداخت تسهیلات از سوی این صندوق برای 383 نفر در استان اشتغال ایجاد شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان علی عبداللهی افزود: در راستای اجرای قانون اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی استان در چهار ماهه نخست سال جاری 248 میلیارد ریال تسهیلات برای متقاضیان پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید، به عنوان نهاد حمایتی و تنها موسسه مالی تخصصی است که در حوزه اشتغال بویژه کسب و کارهای خرد فعالیت می‌کند.
مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان این صندوق را تنها موسسه مالی در حوزه اشتغال دانست و اظهار داشت: این صندوق حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، توسعه زنجیره های تولید، توزیع و فروش محصولات، فعالیت و تولیدات شرکت های دانش بنیان، صندوق های خرد محلی زنان روستایی، توسعه تولید صنایع دستی، گردشگری و بوم‌گردی در استان است
عبداللهی یادآوری کرد: از 248 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده در استان زنجان، 110فقره با 112 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح اشتغال روستایی پرداخت شده است که برای 160نفر شغل ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: 96 فقره تسهیلات نیز به مبلغ 107 میلیارد ریال نیز از منابع داخلی در قالب تفاهم نامه به متقاضیان اشتغال پرداخت و اشتغال 153نفر را رقم زد.
مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: از محل رسوب سپرده های مردمی نیز جهت تثبیت اشتغال برای 70 نفر بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
عبداللهی، دیگر حوزه فعالیت صندوق را پرداخت تسهیلات ضروری کمک معیشتی بیان کرد و اظهارداشت: از محل اعتبار سفر رییس جمهوری به استان 238 نفر پنج میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
12 اَمرداد 1400 11:29
کد خبر : 243,175
کلیدواژه ها: عبدالهی,صندوق کارآفرینی و امید,زنجان,اشتغال,کارآفرینی
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی استان میلیارد ریال تسهیلات استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال طرح نهضت ملی مسکن در زنجان

امتداد - مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان از تامین مالی ساخت 16 هزار و 741 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به مبلغ 87 هزار و 137 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، یونس احمدی افزود: تاکنون این مدیریت مبلغ ۶۵ هزار و ۲۸۷ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی به سازندگان پرداخت کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که اولویت اصلی بانک مسکن تسریع و تسهیل در انعقاد قراردادهای طرح عظیم نهضت ملی و پرداخت به موقع تسهیلات ذیربط در راستای خانه دار شدن مردم و رونق بخشی به اقتصاد کشور است؛ یادآور شد:تعامل مطلوب بانک مسکن با سازندگان و عوامل اجرایی باعث شده است تا پروژه های نهضت ملی مسکن استان پیشرفت ۷۴ درصدی داشته باشد.

یونس احمدی با بیان اینکه استان زنجان در پشتیبانی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن همچنان پیشرو است، افزود: تاکنون تعداد ۱۹ هزار و ۳۴۳ نفر متقاضی طرح نهضت ملی به بانک مسکن استان معرفی شده اند که با ۱۶ هزار ۷۴۱ متقاضی قرارداد به امضا رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت مبلغ 274 میلیارد ریال تسهیلات جهت رونق بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان
  • پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای اشتغال‌زایی در کشور
  • لزوم استفاده از همه ظرفیت های جهاددانشگاهی برای اشتغال‌زایی در کشور
  • ۲۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی دردشتستان پرداخت شد
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • میزان تحقق تعهدات اشتغال در استان بوشهر به ۱۳۵ درصد رسید
  • پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر
  • تامین مالی بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال طرح نهضت ملی مسکن در زنجان
  • ایجاد اشتغال برای حدود ۵ هزار مددجو در استان همدان