Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، رسانه های مطرح بین المللی از جمله خبرگزاری رویترز، آسوشیتدپرس، خبرگزاری فرانسه و بخش انگلیسی شبکه های تلویزیونی الجزیره  از جمله رسانه هایی بودند که مراسم تنفیذ حجت الاسلام المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران را در قالب اخبار فوری و به صورت زنده انعکاس دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فرانسه با اعلام خبر تنفیذ رئیس جمهوری جدید ایران، به نقل از سخنان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آیین تنفیذ نوشت: پیشرفت اقتصاد ایران ارتباطی با اراده بیگانگان ندارد.

رویترز هم به نقل از رئیس جمهوری جدید ایران نوشت دولت وی گام هایی را برای رفع تحریم های ظالمانه تحمیل شده از جانب آمریکا علیه ایران برخواهد داشت.

در حال تکمیل....

برچسب‌ها مراسم تنفیذ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تنفیذ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری مراسم تنفیذ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی

فرارو- با ورود رئیس جمهور ایران در شهر کراچی پاکستان تعطیل رسمی اعلام شد، اقدامی که به مذاق اورنگ‌زیب فاروقی از سرکردگان گروه تکفیری سپاه صحابه پاکستان خوش نیامده است.

به گزارش فرارو، رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از شهر کراچی در روز سه شنبه، این شهر تعطیل خواهد بود.

بر این اساس، ادارات دولتی، شرکت‌ها و موسسات آموزشی پاکستان در روز سه شنبه بسته خواهند بود.

اورنگ‌زیب فاروقی گفته است چرا با ورود رئیس جمهور ایران دستور تعطیلی داده شده است. پاکستان مستعمره ایران نیست، باید تعطیلی‌ها لغو شود.

وی این اقدام را به یک شوخی و جوک تشبیه کرد و گفت که کمیسر کراچی نباید به ایران وفادار باشد، باید به کراچی وفادار باشد، کارگران اعتراض خواهند کرد.

سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشور پاکستان اولین سفر یک رئیس جمهور ایران به این کشور پس از ۸ سال محسوب می‌شود.

در این بازدید ۳ روزه، رئیسی و هیات بلندپایه کشورمان، مهمان اسلام‌آباد به عنوان قلب سیاسی، شهر لاهور مرکز فرهنگی و در آخرین کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • سفر رئیسی به پاکستان؛ پس از کراچی، لاهور هم تعطیل شد
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است