Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، رسانه های مطرح بین المللی از جمله خبرگزاری رویترز، آسوشیتدپرس، خبرگزاری فرانسه و بخش انگلیسی شبکه های تلویزیونی الجزیره  از جمله رسانه هایی بودند که مراسم تنفیذ حجت الاسلام المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران را در قالب اخبار فوری و به صورت زنده انعکاس دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فرانسه با اعلام خبر تنفیذ رئیس جمهوری جدید ایران، به نقل از سخنان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آیین تنفیذ نوشت: پیشرفت اقتصاد ایران ارتباطی با اراده بیگانگان ندارد.

رویترز هم به نقل از رئیس جمهوری جدید ایران نوشت دولت وی گام هایی را برای رفع تحریم های ظالمانه تحمیل شده از جانب آمریکا علیه ایران برخواهد داشت.

در حال تکمیل....

برچسب‌ها مراسم تنفیذ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تنفیذ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری مراسم تنفیذ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین سال جزء خوانی قران کریم در جوار امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر(ع)

مسوول کمیته اجرایی آیین جزء خوانی قران کریم با بیان اینکه روزانه ۴ قاری در این مراسم جزء خوانی می‌کنند گفت: این آیین در ماه مبارک رمضان با حضور ۲۵ نفر از قاریان بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.


علی داوری با اشاره به اینکه ترجمه و تفسیر قران کریم از برنامه‌های روزانه این مراسم است افزود: بیش از ۲۰۰ نفر برای برگزاری این آیین در بخش‌های مختلف هماهنگی و پشتیبانی، انتظامات، صوت، تصویر و پخش زنده فعالیت و خدمت رسانی می‌کنند.


مدیر اجرای آستان مقدس امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر علیه السلام گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز به مدت ۱۰ دقیقه قبل از برگزاری آیین جزء خوانی از حضور استادان حوزه و دانشگاه استان اصفهان برای ترجمه و تفسیر آیاتی از جزء همان روز استفاده می‌شود.


حجت الاسلام علی نریمانی افزود: این آیین روزانه با حضور نزدیک به هزار نفر برگزار و از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.


وی گفت: این آیین هر روز از ساعت ۱۴.۴۵ از شبکه اصفهان بصورت زنده و بعد از نماز صبح از شبکه امید بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آیین نوروز در کشورهای مختلف
  • آیین‌های نمایشی نوروز؛ از پایکوبی و هلهله تا بازگشت مردگان
  • برگزاری آیین افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی «ساخت پل میان مذاهب اسلامی»
  • عکسی از کفش مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن!
  • پیام صمیمانه رئیسی به پوتین پس از پیروزی در انتخابات روسیه
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از سکندری خوردن
  • آیین جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده ابراهیم دولت آباد
  • یازدهمین سال جزء خوانی قران کریم در جوار امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر(ع)
  • آیین بزرگداشت نوروز در وین برگزار شد + تصاویر
  • عکس| چهره متفاوت آرمان درویش در دیدار با رئیس جمهور