Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آزاد حکمت در گفت‌وگو باخبرنکار فارس در سنندج، اظهارداشت: ثبت منظر فرهنگی هورامان در لیست یونسکو بعنوان یک دهکده جهانی امری مهم و افتخارآمیز برای استان است که باتوجه به این رویداد بزرگ نظر گردشگران بین المللی بیش از پیش جلب میشود و قطعا در طول سال شاهد مهمان های فراوانی خواهیم بود.

وی ضمن تبریکِ ثبت جهانی منطقه هورامان به مردم استان افزود: امیدوارم این رخداد مبارک توسعه اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را بیش از پیش برای منطقه فراهم آورد.

حکمت با اشاره به اینکه مخابرات منطقه در این سالها خدمات ارتباطی خوبی را در این منطقه بکر ارائه کرده است، گفت: روستاهای منطقه سروآباد که در ثبت جهانی مد نظر است ،به طور ۱۰۰ درصدی داری پوشش ارتباطی هستند.

وی با بیان اینکه ورود گردشگران به محدوده ذکر شده نیاز روزافزون مشتریان به خدمات مخابراتی را بیش از گذشته به دنبال دارد افزود: مخابرات منطقه کردستان بر اساس استراتژیهای کاری، برنامه ریزیهای کارشناسی شده را در راستای انجام پروژه های توسعه ایی و ایجاد زیرساخت های جدید تدوین نموده است که در صورت نیاز نسبت به اجرای آنها اقدام خواهد نمود. 

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که منطقه بکر و دیدنی هورامان دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری چشم نوازی است و به واسطه توپوگرافی جفرافیایی مختص به خود نسبت به سایر نقاط استان متفاوت است تصریح کرد: بر همین اساس از ساکنین محترم محدوده یاد شده به عنوان یاریگران مجموعه مخابرات، خواستار همکاری و تعامل در نگهداری از سیستم ها و امکانات مخابراتی نصب شده در این نقاط هستم.

حکمت اعلام کرد: بالغ بر ۳۸ روستا از این منطقه دارای تلفن ثابت،۱۹ روستا wll و ۱ روستا نیز بصورت ماهوره ای و ۳۰ روستا دارای adslخانگی هستند.

 وی همچنین به ۲۷ سایت bts در محدوده موجود اشاره کرد و یادآور شد:تعداد ۹ سایت دارای تکنولوژی 3G,2Gو4G,١٧ سایت دارای تکنولوژی 3Gو 2G و تعداد ۲۷ سایت دارای تکنولوژی 2G هستند.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا مدیر مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بهرام اسدی بیان داشت: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه پنج روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

اسدی افزود: هدف گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف گذاری اولیه رقم خورد.

وی یادآور شد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات