Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرارداد یحیی گل محمدی و بیشتر اعضای کادر فنی پرسپولیس تا پایان لیگ بیست و دوم اعتبار دارد، اما قرارداد کریم باقری با سرخ‌ها به پایان رسیده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد باقری برنامه دارند و طبق اعلام ابراهیم شکوری، این باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد را به مربی پرسپولیس ارائه داده و با او صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

زمان بازگشت دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد

باقری هفت فصل سابقه مربیگری در پرسپولیس را داشته و همچنین در مرحله برگشت دور مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در کادر فنی تیم ملی کشورمان فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که بعد از تعطیلات، باشگاه برای تمدید قراردادها با بازیکنان مذاکره می‌کند.

به گزارش ایسنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، پس از پیروزی ۲ بر صفر امروز این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و شاید اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، پنج، شش گل می‌زدیم. تیم به شرایط آرمانی خود برگشت و هواداران حتما قبول کردند که اگر صبر کنند، تیم شرایط خوبی خواهد داشت و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

اسامی لیست پرستاره بازیکنان آزاد پرسپولیس در پایان فصل

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس برای ادامه فصل نیز گفت: تا به امروز مذاکره‌ای نداشته‌ایم. تا الان درگیر گرفتن بازیکن، باز کردن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، تامین منابع مالی و... بودیم، فرصت برای انجام مذاکرات نبود و همه بازیکنان یقین بدانند که اینجا خانه آن‌ها است و سال بعد هم در خدمتشان هستیم. بعد از تعطیلات سعی می‌کنیم مذاکرات را شروع کنیم. البته اول باید ببینیم تکلیف مالکیت باشگاه چگونه خواهد شد و چقدر بودجه داریم اما بعد از تعطیلات وارد مذاکرات می‌شویم.

"شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش، در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرد که دستور داده شده و اقدامات عملی هم برای واگذاری استقلال انجام شده است، پرسپولیس هم به دو بانک غیر دولتی واگذار می‌شود." درویش در این رابطه نیز توضیح داد: ما هم این صحبت‌ها را شنیده‌ایم ولی عملیاتی نشده است. قبلا اعلام شده بود که پرسولیس با وزارت رفاه به تفاهم رسیده است اما اولین تیم پرسپولیس خواهد بود تا مشکل مجوز حرفه‌ای برطرف شود و بدون فاصله هم کارهای استقلال انجام می‌شود.

ادامه دارد....

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ آماده فروش یوسوا کیمیش؛ پنج مقصد احتمالی مشخص شد
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم
  • درویش:‌ ما هم مثل شما موضوع واگذاری پرسپولیس را شنیده‌ایم | جزئیات تمدید قرارداد ۱۲ بازیکن سرخ ها | دسیسه‌ نکنند بازهم قهرمان می‌شویم
  • اوسمار: فرصت‌سوزی آل‌کثیر مشکل نیست/ با من برای تمدید قرارداد صحبتی نشده است
  • خبر مهم درویش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان
  • توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم (عکس)
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • چالش جدی پیش روی پرسپولیس