Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  پس از اینکه تعداد تیم‌های صعود کننده به لیگ یک فوتسال بانوان کشور به ۱۵ تیم رسید، سازمان لیگ فوتسال تصمیم گرفت، مسابقه‌ای بین تیم‌های هیات فوتبال اصفهان و شهروند ساری که از لیگ برتر سقوط کرده اند برگزار کند و برنده این بازی در لیگ برتر ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازی بقای نمایندگان فوتسال مازندران و اصفهان، ۳۱ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

برنده این بازی حساس، سهمیه حضور مجدد در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور را به دست می‌آورد تا این رقابت‌ها در فصل آینده با شرکت ۱۶ تیم برگزار شود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال بانوان لیگ فوتسال شهروند ساری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی یک کشتی‌گیر ایرانی در انتخابی تیم کانادا

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی کانادا این روزها در اتاوا در حال برگزاری است که پیمان بیابانی عضو پیشین تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها که در اوزان المپیکی برگزار شد، شرکت کرد و با سه کشتی و یک دور استراحت قهرمان کشور در وزن 65 کیلوگرم شد.

باتوجه به قوانین مهاجرتی کانادا، بعید به نظر می‌رسد بیابانی شانس همراهی تیم کانادا را در بازی‌های المپیک داشته باشد، که اگر این امکان وجود داشت، شانس او برای کسب سهمیه 65 کیلوگرم در گزینشی پان‌آمریکن بسیار بالا بود. او احتمالا در مسابقات جهانی بتواند تیم کانادا را همراهی کند.

این سومین مسابقه‌ای بود که بیابانی با دوبنده کانادا برگزار کرد. او پیش از این مدال برنز جام بین‌المللی هنری دوگلان در فرانسه را به خود اختصاص داده بود و پس از آن نیز باتوجه به کشتی نگرفتنش در فینال، مدال نقره مسابقات قاره‌ای پان‌آمریکن را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • بی بهره ماندن بانوان از باشگاه ورزشی پارک علم و فناوری پردیس + فیلم
  • روزهای ناخوش احوال نماینده فوتسال قم
  • قهرمانی یک کشتی‌گیر ایرانی در انتخابی تیم کانادا
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • ترکیب استقلال با یک تغییر قطعی و دو احتمالی
  • برپایی سومین جشنواره ملی الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان
  • حالِ هندبال بانوان نصف‌جهان بهتر می‌شود
  • آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر
  • سومین حضور ویسی در فولاد با اهداف خاص