Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@10:54:43 GMT

انتشار پیام‌ها و اقدامات روحانی در ۲ کتاب

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۲۰۵

انتشار پیام‌ها و اقدامات روحانی در ۲ کتاب

کتاب «رییس جمهور» اقدامات و تصمیم‌های حسن روحانی را در بخش‌هایی شامل سخنرانی‌ها، گفتگو با رسانه، نشست های خبری، گفتگوهای تلویزیونی، مصاحبه‌ها، دیدارهای خارجی و داخلی، مراسم‌ها و نشست ها، پیام ها و مکالمات، سفرهای داخلی و خارجی، انتصابات، معاونان، وزارتخانه ها، سازمان ها، ستادها و شوراها و ... مرور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستندسازی اقدامات و کنش‌های رییس جمهور

اداره کل پژوهش و اسناد ریاست جمهوری با هدف مستندسازی اقدامات و کنش‌های رییس جمهور اقدام به تدوین این کتاب در هشت بخش کرده است. این اثر از آن رو حائز اهمیت است که می تواند دولتمردان، پژوهشگران و همه آحاد جامعه را از جزییات وقایع و اقدامات رییس جمهور آگاه سازد و به عنوان یک منبع مرجع مورد استفاده قرار گیرد.

اداره کل پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در مقدمه کتاب اظهار امیدواری کرده که با مستندسازی این فعالیت ها تاریخ و آیندگان به درستی درباره عملکرد روسای جمهور قضاوت کنند.

روحانی ۳۳ بار به قاره آسیا سفر کرده است

در بخشی از کتاب «رییس جمهور» آمده است: بیشترین میزان سفرهای خارجی حسن روحانی  به کشور آمریکا به دلیل شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بوده است که هر ساله اتفاق افتاده است. رتبه دوم سفرهای خارجی مربوط به ترکیه با فراوانی ۷ سفر بوده است. بعد از آن بیشترین سفرها به ترتیب مربوط به روسیه، جمهوری آذربایجان و قرقیزستان بوده است. روحانی ۳۳ بار به قاره آسیا، ۹ بار به قاره آمریکا و ۱۴ بار به قاره اروپا سفر کرده است.

کتاب «پیام رئیس جمهور» که بخشی از کارنامه دولت تدبیر  وامید است به انتشار متن کامل پیام‌های رئیس جمهور (تبریک، تقدیر، تسلیت، مناسبتی) اختصاص دارد. این پیام‌ها از منظر تاریخ شناسی و سندشناسی دارای ارزش اسنادی هستند. همچنین اندیشه‌ها و دیدگاه‌های رئیس جمهور را در مباحث و موضوعات گوناگون نشان می‌دهند. از محتوای این پیام‌ها می‌توان دریافت که رئیس جمهوری در ادبیات سیاسی خود، چه اولویت‌ها و ارزش‌های فرهنگی و سیاسی خاصی را مورد توجه قرار داده است.

این کتاب ۸۴۲ صفحه دارد و قیمت آن ۱۰۰ هزار تومان است.

۵۸۵۸

کد خبر 1541463

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معرفی کتاب حسن روحانی بار به قاره رییس جمهور رئیس جمهور پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السیسی: از مقامات اروپایی خواستم برای آتش‌بس فوری بیش‌ترتلاش کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر در سخنانی بیان کرد که در گفت‌وگو با مقامات کشورهای اروپایی بر حتمی‌بودن آتش‌بس فوری در غزه تاکید کرده است.

رییس جمهور مصر ادامه داد: من از مقامات کشورهای اروپایی خواستم که برای برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه بیش‌تر تلاش کنند.

السیسی افزود: با مقامات کشورهای اروپایی در خصوص مخالفت با عملیات نظامی اسراییل در رفح و کوچاندن فلسطینیان توافق کردم.

رییس جمهور مصر ادامه داد: باید پیام خود درباره ضرورت به رسمیت‌شناختن کشور فلسطین و اجرای راه حل دو دولتی را یکپارچه کنیم.

پیش از این نیز عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر از آمادگی این کشور برای ورود هر مقدار کمک بشردوستانه به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح سخن گفت.

السیسی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بیش‌ترین میزان حجم کمک‌های بشردوستانه را وارد نوار غزه کنیم. ما از استفاده از غذا به عنوان یک سلاح در رویارویی با غیرنظامیان بی‌گناه هشدار می‌دهیم.

رییس جمهور مصر گفت: ۷۰ درصد از تاسیسات و ساختمان‌های نوار غزه در جریان جنگ ویران شده‌اند. مبالغ و سنوات مورد نیاز برای بازسازی نوار غزه هولناک است.

وی افزود: تمام تلاش خود را به خرج می‌دهیم که برای دفاع از مردم غزه به ویژه غیرنظامیان بی‌گناه و نجات آنان به آتش‌بس در این باریکه دست پیدا کنیم.

السیسی اعلام کرد: ما نسبت به خطر یورش به شهر رفح هشدار می‌دهیم. باید به آوارگان مستقر در مرکز و جنوب نوار غزه اجازه داده شود که به شمال این باریکه بازگردند.

کد خبر 6057608

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب گزارش فعالیت های دوساله سازمان دانشجویان ایران
  • انتشار «فرزندان آفتاب و باد» و «در آفاق شعر کهن»
  • (عکس) پیام اوسمار بعد از استوری کنایه‌آمیز به بازیکن پرسپولیس
  • انتشار کتاب رویدادهای موزه سینما
  • ذوق‌زدگی روزنامه دولت از افشای فایل صوتی وزیر خارجه روحانی
  • السیسی: از مقامات اروپایی خواستم برای آتش‌بس فوری بیش‌ترتلاش کنند
  • انتشار چاپ بیست و سوم از به اثر رضا امیر خانی
  • انتشار یک کتاب موسیقایی در روزهای پایانی سال
  • خاطرات بولتون: نامه مهمی که روحانی به پوتین نوشته بود
  • انتشار «کتابِ فریدون رهنما» و «آرش شیواتیر»