Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:53:52 GMT

فروش۱۲۰میلیارد ریالی «تابستانه کتاب ١٤٠٠» در سه روز

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۲۱۵

فروش۱۲۰میلیارد ریالی «تابستانه کتاب ١٤٠٠» در سه روز

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با باقی ماندن چهار روز از مهلت استفاده از یارانه ٢٠ درصدی در کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ١٤٠٠» ٢٠٨ هزار و ٨٢٥ نسخه کتاب به ارزش ١٢٠ میلیارد و ٩٦٠ میلیون و ٧٧٨ هزار و ٦٧٢ ریال از سوی ٩٧٤ کتابفروش به فروش رسید.

استان‌های تهران با ١٦٢ کتابفروشی، خراسان رضوی با ١٢٣ کتابفروشی، اصفهان با ٩٣ کتابفروشی، قم با ٨٣ کتابفروشی، آذربایجان شرقی با ٦١ کتابفروشی، کردستان با ٥٥ کتابفروشی و فارس با ٥٤ کتابفروشی بیشترین مشارکت کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ١٤٠٠» را به نام خود ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این طرح  تاکنون، استان تهران با فروش ٣١ هزار  و ٩٦٤ نسخه کتاب، خراسان رضوی با فروش  ٢٤ هزار و ٦٠١ نسخه کتاب و اصفهان با فروش ٢٢ هزار  و ٣٦٨ نسخه کتاب  به ترتیب سهم ١٥، ١٢ و ١١ درصدی در فروش کتاب داشته‌اند.

در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» خریداران می‌توانند تا پانزدهم مردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، ‌ کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

برچسب‌ها تهران کتابفروشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران کتابفروشی تهران کتابفروشی تابستانه کتاب نسخه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی حوزه مسکن در سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی شکایت شهروندان سمنانی مبنی بر کلاهبرداری در حوزه مسکن موضوع بلافاصله در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از متواری شدن فرد کلاهبرداری بود لذا تلاش برای دستگیری این فرد آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه فرد مذکور به بهانه فروش واحدهای نوساز از مردم کلاهبرداری کرده بود، افزود: با پیگیری شبانه روز مأموران این فرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه این فرد سابقه خیانت در امانت و کلاهبرداری را در کارنامه خود دارد، ابراز داشت: پرونده این فرد تشکیل و تحویل مقامات قضائی شده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری شده بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: از شهروندان نیز درخواست داریم فریب وسوسه‌های فروش ملک را نخورده و هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: اعتماد بی جا به تبلیغات کاذب و در اختیار گذاشتن اطلاعات فقط بهانه‌ای دست سودجویان می‌دهد تا بتوانند کلاهبرداری کنند لذا در صورت موارد مشکوک کافی تا ۱۱۰ را در جریان قرار دهند.

کد خبر 6058080

دیگر خبرها

  • «رویای آمریکایی» و چند کتاب دیگر
  • بازگشت منوچهر نیستانی به کتابفروشی‌ها
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی حوزه مسکن در سمنان دستگیر شد
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی در سمنان دستگیر شد
  • غرق در نوستالژی؛ مرور بهترین بازی‌های PlayStation 1
  • شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ + جدول فروش
  • خرید آنلاین بیش از 200 هزار کتاب در سایت بوکلند
  • نگاهی به هنر هفتم در سالی که گذشت
  • سرگذشت «مرموزترین کتاب جهان» که هیچ‌کس نمی‌داند دربارۀ چیست (+عکس)
  • عرضه تاریخ فشرده چین در کتابفروشی‌ها