Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف محموله قاچاق، گفت: این محموله شامل لباس، لوازم الکتریکی، قطعات لوازم یدکی و مواد خوراکی است که ارزش آن ۴۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

سردار منوچهر امان الهی افزود: در این عملیات ۱۰ نفر دستگیر شدند و ۱۰ دستگاه خودرو هم توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارزش کشفیات کالاهای قاچاق از ابتدای امسال بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

امان اللهی افزود: امسال تاکنون بیش از ۴۰۰ پرونده قاچاق کالا به مراجع قضائی ارجاع داده شده و در همین راستا ۱۳۳ خودرو هم کشف و ضبط شده است.

کد خبر 5271827

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری قاچاق قاچاق کالا ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیراز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم کامپیوتری

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا با اشاره به کشف محموله بزرگ کالای قاچاق لوازم رایانه‌ای گفت: متأسفانه برخی افراد سرشناس در اصناف مرتبط نسبت به انجام اقدامات قانونی کوتاهی کرده و دراین‌رابطه پرونده‎‌ای با ارزش ۲۵ میلیون یورو تشکیل شده است. - اخبار اقتصادی -

حمیدرضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت‎و‎‌گو با خبرنگار اقتصادی حبرگزاری تسنیم با اشاره به‌ضرورت رعایت ضوابط اختصاصی تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در رابطه با گروه کالایی لوازم کامپیوتری و قطعات الکترونیک، گفت: از اسفند‎‌ماه سال 1400 اکثر کالا‎‌های حوزه رایانه می‎‌بایست به صورت سیستمی ثبت شده و تمامی مراحل واردات، انبارش، حمل و نقل و فروش آن‎‌ها به صورت رسمی مورد رصد قرار گیرد.

وی با اشاره به تنوع بالای کالا‎های مرتبط به حوزه کامپیوتر و متعلقات آن افزود: از ابتدای اجرای این قانون، حدود 22 میلیون شناسه رهگیری توسط فعالان اقتصادی در سامانه جامع تجارت ثبت شده است.

دهقانی نیا ادامه داد: از میان این 22 میلیون شناسه رهگیری صادر شده، 18 میلیون مربوط به کالا‎های وارداتی و 4 میلیون مربوط به کالا‎‌های تولید داخل است. همچنین 60 هزار شناسه کالا در این گروه کالایی اخذ شده است که 30 هزار فعال تجاری در حوزه کالایی ذکر شده در سامانه جامع تجارت اقدامات خود را انجام داده‌اند.

این مقام مسئول در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به‌ضرورت ثبت اطلاعات گروه کالایی لوازم کامپیوتری و الکترونیک در سامانه جامع تجارت افزود: تمامی فعالان تجاری حوزه واردات و تولید و فروشنده این اقلام می‌‎بایست در این روند قانونی مشارکت کنند. در همین راستا اخیراً پرونده‎‌های قابل‌توجهی برای برخی متخلفان ایجاد شده است.

دهقانی نیا با اشاره به اقدام مهم یکی از دستگاه‎‌های متولی در مبارزه با قاچاق کالا، گفت: اقدامات لازم برای برخورد با متخلفان در حال اجرا است؛ در روز‎های اخیر، متأسفانه تخلف برخی از افراد که در هیئت‌مدیره اصناف مرتبط به حوزه فناوری و رایانه نیز فعالیت دارند در حوزه قاچاق کشف شده است که در طی این اقدام بیش از 25 میلیون یورو کالا وارداتی که در سامانه جامع تجارت ثبت نشده بود کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: انتظار می‎رود که تمامی افراد و شرکت‎های فعال در بازار لوازم رایانه‌ای و تجهیزات فناوری نسبت به انجام وظایف قانونی خود در سامانه جامع تجارت توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم کامپیوتری
  • کشف محموله کانتینری تخمه قاچاق در بندرعباس 
  • کشف کالای قاچاق میلیاردی در گیلان
  • فرمانده مرزبانی: ۲۱۰ هزار میلیارد کالای قاچاق کشف کردیم/ هلاکت ۲۳ ‌قاچاقچی مسلح + فیلم
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد
  • کشف انبار لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق در خرم آباد
  • کشف انبار لوازم‌خانگی و آشپزخانه قاچاق ۱۲ میلیاردی در خرم‌آباد
  • کشف ۶۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در طبس
  • کشف بیش از ۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در طبس
  • کشف ۶۶ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در طبس