Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@03:25:55 GMT

ببینید | درخواست و پیام مردم از دولت منتخب چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۲۶۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

۲۶۵ ۲۵۶

کد خبر 1541437.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای شهرستان برای حل مشکلات مردم آغاز می‌شود/ظرفیت خبرگان برای حل مشکلات به کار گرفته می‌شود

ایسنا/هرمزگان منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان، با اشاره به آغاز سفرهای شهرستان برای حل مشکلات مردم، گفت: از ظرفیت خبرگان برای رفع مشکلات استان هرمزگان بهره‌خواهیم گرفت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی در نشست با مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان، با بیان اینکه امروزه جامعه نیاز به ترویج فرهنگ مطالبه‌گری صحیح دارد، اظهار کرد: باید توجه کرد که مطالبه‌گری با اعتراض متفاوت است و باید در مطالبه‌گری به این موضوع توجه داشت.

وی با بیان این نکته که هدف مطالبه‌گری صحیح و منطقی، حل و فصل مشکلات است، عنوان کرد: می‌توان گفت مطالبه‌گری در ۴۰ سال اخیر در ایران دچار چالش‌هایی بوده و از مسیر و هدف اصلی فاصله گرفته است به همین جهت هم موضوعات مد نظر مطالبه‌گران محقق نشد.

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان، با بیان این نکته که گاهی اوقات مردم با مطالبه گری نادرست تیشه به ریشه خود زدند، بیان کرد: مطالبه‌گری باید درسطوح مختلف جامعه به مردم آموزش داده شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در میان مردم را یکی از مطالبات مهم دانست و گفت: اگر نماینده‌ای در تعاملات خود با مردم دچار چالش شود، مردم دیگر به آن اعتماد نخواهند کرد.

وی، با بیان این نکته که برای پیگیری‌ مشکلات مردم تلاش خواهم کرد، اظهار کرد: به زودی سفرهای شهرستانی بنده برای پیگیری و حل مشکلات مردم آغاز خواهد شد.

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: در راستای بازدیدی که از روستای «کنارسیاه» بخش فین داشتم متوجه شدم که روستایی با ۲۳ خانوار فاقد برق است که مطالبه من تامین برق این روستا است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، با اشاره به لزوم رصد مباحث کلان و اصلی استان هرمزگان، گفت: از ظرفیت خبرگان برای رفع مشکلات استان هرمزگان بهره‌خواهیم گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جباری منتخب مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل
  • منتخب مردم مسجدسلیمان تغییر کرد
  • صلاحیت منتخب مردم ورامین در انتخابات مجلس رد شد
  • درخواست صندوق بین المللی پول از پاکستان برای افزایش مالیات‌ها
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب دولت برای بررسی ناآرامی‌های ۱۴۰۱
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب دولت برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱
  • درخواست محدود شدن حق اعتصاب از طرف حزب دولتی آلمان
  • ۵ منتخب مجلس هزینه‌های انتخاباتی خود را شفاف کردند
  • سفرهای شهرستان برای حل مشکلات مردم آغاز می‌شود/ظرفیت خبرگان برای حل مشکلات به کار گرفته می‌شود
  • رفع بیکاری و ساماندهی بافت های فرسوده، اولویت درخواست های مردم