Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@10:36:07 GMT

کشف 8 دستگاه ماینر غیرمجاز در یک ویلا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۲۹۱

کشف 8 دستگاه ماینر غیرمجاز در یک ویلا

امیر صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر و تولید ارز دیجیتال در یکی از ویلاهای روستای چم خرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پپلیس امنیت عمومی شهرستان سامان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان سامان افزود: ماموران پس از شناسایی مکان مورد نظر و هماهنگی قضایی، این ویلا را بازرسی کرده و هشت دستگاه ماینر غیرمجاز،  هشت دستگاه پاور، پنج دستگاه خنک‌کننده و 764 گرم تریاک کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفته است گفت: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع کنند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاق کشف امیر صفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز در قاین توقیف شد

سرهنگ زال بیکی فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ولیعصر شهرستان قاین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون باری حامل مرغ زنده مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، تعداد هزار و ۳۹۵ قطعه مرغ زنده بدون مجوز به ارزش ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زال بیکی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرونده‌های شورای حل اختلاف آبیک الکترونیکی رسیدگی می‌شود
  • کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز در قاین توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • تخریب ۲۳ بنای غیرمجاز در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی نهاوند
  • تاکید رییس دستگاه قضایی کرمان بر پاسداشت زبان فارسی
  • ۳ واحد‌صنفی متخلف در اسفراین پلمب شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • انتقاد از ترک فعل برخی ارگان‌ها در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز