Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@07:36:36 GMT

خط قرمز کرونایی توسط شهرداری تبریز شکست

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۳۰۴

خط قرمز کرونایی توسط شهرداری تبریز شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، وضعیت کرونایی در تبریز به خط قرمز رسیده است. اما چون هدف وسیله را توجیه می کند دیگر خبری از اکیب شهرداری تبریز با آن ماشین و بلندگو اعلان آژیر قرمز خبری نیست و بدتر این که شهردار تبریز پروژه های ناقص را با تجمع شهروندان به صورت ویترینی در حال افتتاح است. نمونه بارز این افتتاح های ویترینی خطرناک سنگفرش کردن بخش کوچکی از پیاده راه های پر درخت  ساختمانهای پادگان ارتش است که بنام افتتاح فاز اول پارک باغمیشه به خورد شهروندان تبریزی می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس شورای کم کار شورای پنجم نیز در افتتاح سنگفرش کردن قسمت کوچکی از پادگان حاضر است. یادآور می شود که وی بعنوان یک پزشک نه تنها در حال اعتراض از این تجمع خطرناک نیست بلکه لبخند به لب به خیال خودش در حال پر کردن رزومه کاری ناموفق این شورای ناکارآمد است.

 

کارآمدی این شورای و شهردار تبریز را از این رو باید سنجید که بالاتر از محل افتتاح دو پروژه زمین گیر وجود دارد که باید بنا به وعده اینان پیشتر باید افتتاح می شد ولی در مرحله  10 الی 20 درصد عملیات عمرانی خود پای در گل وعده های سرخرمن مانده است.

هموار کردن و سنگ فرش کردن یک محوطه بسیار راحت‌تر از انجام ساخت پروژه عمرانی تقاطع های غیر همسطح ارتش است و ویترین تماشایی آن حتی اگر به قیمت بیماری دلتای کوید 19 باشد هیچ عیبی ندارد!

 

شهردار تبریز نشان داده است که مرد انجام کارهای بزرگ نیست چرا که وقتی پروژه هایی مثل پارک بزرگ، میدان آذربایجان و چندین طرح سرمایه گذاری از سال های قبل نیمه کاره مانده است وی مشغول افتتاح سنگفرش های مختلف می شود. نمونه بارز دیگر این افتتاح سنگی ،افتتاح پیاده راه امین یا میدان کهن است در حالی که پروژه عظیم میار میار در وضعیت اسفناک خود فروخفته است.

دیگر ویترین تماشایی این افتتاح در مقبره الشعرا اتفاق افتاد که ساختمان کوچکی را که از اسمش پیداست بعنوان کافه افتتاح کردند که سنگفرش کردن محوطه بیرونی ان جهت چینش صندلی مهمتر از خود محل افتتاح بود که گویا تجهیز نشده و به هیچ درد هنر می خورد!

 

نمونه آمارهای عجیب و غریب از مرمت و نوسازی 14 خانه و بنای تاریخی که به غیر از 4 مورد آن که متعلق به شهرداری تبریز است و علاقه ای به اعلام اسامی دیگر ندارد در ذهن خود داشته باشید و مقایسه ای بین آمار 70 کیلومتر مسیر گشایی و غیره که بیشتر فاصله تبریز تا بستان آباد را با حدود 300 متر تملک از خانه های حاشیه شهر بعنوان عملیات مسیرگشایی را هم بکنید تا اینکه خبری از آسفالت ریز منحصر به فرد شهرداری تبریز هم داده باشیم.

بنا به قصه های هزار و یک شب که این روزها از آن بعنوان «حرفی از آن هزاران» یاد می شود که البته معلوم نیست آنی که گفته می شود دقیقا چه چیزی است آورده شده است: آسفالت ریزی کرده ایم 868 هزار تن! بعبارتی هر منطقه از شهر تبریز طی چهار سال 217 هزار تن در سال مجدانه در حال آسفالت شهر بوده اند و بعبارتی دیگر با این آسفالت حدودا می شود 8  میلیون متر مربع را یعین تعداد 400 خیابان یک کیلومتری با عرض 20 متر آسفالت کرد یا مثلا سه بار مسیر تبریز _ارومیه را هموار کرد و...

 

شهردار تبریز در جایی از آمار احداث 27 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی در چهار سال پرده برداشتند که متخصصان بر این باورند که حداقل ابعاد کانال آبی 2 در 2 متر است که برای اجرای هر متر طول کانال بصورت سنگی حدود 3 میلیون تومان اعتبار لازم است که بعبارتی می شود 81 میلیارد و با ارقام و آمار اعلامی بودجه شهر رقم قابل توجهی است و کانال کشی می بایست به نفع تکمیل پروژه های نیمه تمام مهمتر می شد چرا که با یک باران چند ساعته برخی از نقاط شهر همچنان شبیه به شهر توریستی ونیز در ایتالیا می شود.

افتتاح های آبکی و سنگفرشی در شهر خط قرمز کرونایی را هم درنوردیده است و شهردار تبریز همچنان مثل قبل معتقد است افتتاح های ویترنی کار بدی است...

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز خط قرمز افتتاح شورای شهر تبریز ارومیه شهرداری تبریز شهرداری تبریز شهردار تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح تبریز بر اساس روزشمار تعیین شده

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح اظهار کرد: تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح باید همراه با رعایت شاخصه‌های کیفی و استاندارد باشد.

وی نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها را موجب افزایش کیفیت اجرا خواند و در رابطه با پل قراملک خاطرنشان ساخت: با توجه به پیشرفت این پروژه در چند ماه اخیر، باید اقدامات لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از آن در سوم خرداد ماه سال ۱۴۰۳ و با توجه به روزشمار تعیین شده صورت گیرد.

هوشیار پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک را یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی سال جاری شهرداری تبریز دانست و خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه شاهد تسهیل تردد شهروندان در غرب تبریز و روان‌سازی ترافیک در این مسیر خواهیم بود.

شهردار تبریز در بازدید از تقاطع غیرهمسطح معلم نیز اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح معلم به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های ترافیکی شهر در سال جاری با بهره‌گیری از روش سگمنتال در دست اجرا است و خرداد سال آینده مطابق برنامه‌ریزی قبلی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص اجرای پروژه‌های ترافیکی شهر به روش نوین سگمنتال اعلام کرد: استفاده از روش سگمنتال مزایای زیادی همچون ارتقای کیفیت اجرا و تسریع در اجرای پروژه دارد.

هوشیار با اشاره به ترافیک روان در محدوده اجرای پروژه‌های ترافیکی به روش سگمنتال ابراز داشت: موضوعی که در اجرای این پروژه‌ها اهمیت بالایی دارد عدم نیاز به مسدودسازی مسیر در هنگام اجرا است که ترافیک موجود در مسیر پروژه طبق روال عادی جریان دارد.

گفتنی است شهردار تبریز از پل‌های شهید حیدری، حیدرآباد و خلعت پوشان نیز بازدید و در جریان آخرین وضعیت عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

کد خبر 6058332

دیگر خبرها

  • بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح تبریز بر اساس روزشمار تعیین شده
  • روان‌سازی ترافیک غرب تبریز با افتتاح تقاطع غیرهمسطح قراملک
  • افتتاح مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح مجتمع خدماتی و رفاهی در بزرگراه تبریز به اهر
  • اجرای بزرگ‌ترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان
  • افتتاح مجتمع خدماتی در بزرگراه تبریز به اهر
  • سال پرکاری در انتظار خدمات شهری است/ تصفیه‌خانه‌های جدید در اصفهان افتتاح می‌شود
  • اولین نمایندگی استاندارد لاماری در شهر تبریز افتتاح شد
  • ۱۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۷۳ میلیارد تومان در رباط‌کریم افتتاح شد