Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - اتحادیه اروپا درباره فرایند ادغام یک شرکت فعال در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری با فیس بوک تحقیقاتی انجام می دهد زیرا نگرانی‌هایی درباره تاثیر آن بر رقابت در بازار تبلیغات آنلاین وجود دارد.

رگولاتورهای اتحادیه اروپا تحقیقاتی گسترده درباره برنامه فیس بوک برای خرید شرکت کاستومر (Kustomer) آغاز کرده‌اند، زیرا نگرانی‌هایی مبنی بر تأثیر این معامله در سخت‌تر شدن رقابت به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، کمیسیون اتحادیه اروپا روز گذشته اعلام کرد مشغول بررسی این عملیات ادغام است زیرا بیم آن می‌رود فیس بوک از طریق آن به اطلاعات بیشتری برای ارائه تبلیغات شخصی سازی شده دست یابد و به این ترتیب مزیت بیشتری در بازار تبلیغات آنلاین داشته باشد.

این شبکه اجتماعی آمریکایی در ماه نوامبر ۲۰۲۰ میلاد از خرید «کاستومر» خبر داد. همزمان فیس بوک سعی داشت با افزایش روش‌های ارتباطی میان کسب و کارها و مشتریان، درآمد خود را از سرویس‌های واتس اپ و مسنجر بیشتر کند. این سرویس‌ها طی دوران پاندمی با چالش‌هایی روبرو شده بودند.

«کاستومر» نرم افزاری ارائه می دهد که با ارائه یک داشبورد واحد از کانال‌های ارتباطی مختلف به کسب و کارها کمک می‌کند، محاورات آنلاین خود را با مشتریان مدیریت کنند.

مارگارت وستاگر معاون اجرایی کمیسیون اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: هدف از تحقیقات ما آن است که تضمین شود این تراکنش به کسب وکارها یا مشتریان آسیبی نمی‌رساند و از سوی دیگر اطلاعاتی که در اختیار فیس بوک قرار می‌گیرد به رقابت آسیب نمی‌رساند.

فیس بوک اعلام کرده با کمیسیون اتحادیه اروپا کاملاً همکاری می‌کند و این عملیات به رقابت آسیب نمی‌رساند. در بیانیه این شرکت آمده است: افراد بیشتری از سرویس‌های مشتری بهره می‌برند که سریع‌تر و غنی‌تر است و افراد می‌تواند در زمان دلخواه به آن دسترسی یابند.

ناظر رقابت انگلیس هفته گذشته بررسی این عملیات ادغام را آغاز کرده زیرا بیم آن دارد که چنین اقدامی به شدت رقابت در بازار را کاهش دهد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک فیس بوک اتحادیه اروپا فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب نوار غزه

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت رژیم صهیونیستی موجب قحطی در نوار غزه شده و از گرسنه نگه داشتن به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌کند.

دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل ایجاد آنچه که به گفته او «قحطی انسان‌ساز» در غزه است، محکوم کرد و از تل‌آویو خواست فوراً اجازه تحویل مواد غذایی را بدهد.

وی هنگام ورود به نشست وزرای خارجه در بروکسل گفت که رهبران اروپایی به نخست وزیر اسرائیل گفته‌اند که نمی‌توانند کنار ایستاده و شاهد مرگ فلسطینیان از گرسنگی باشند.

او گفت: در غزه ما دیگر در آستانه قحطی نیستیم، ما در وضعیت قحطی هستیم که هزاران نفر را تحت تأثیر قرار می‌دهد. صدراعظم آلمان اولاف شولتس به بنیامین نتانیاهو گفت: «ما نمی‌توانیم کنار بایستیم و شاهد گرسنگی فلسطینیان باشیم». این قحطی یک بلای طبیعی نیست. زلزله نیست. کاملاً ساخته دست بشر است.

صدراعظم شولتس گفته است اروپایی‌ها نمی‌توانند بنشینند و گرسنگی فلسطینی‌ها را تماشا کنند، در حالی که در آن سوی مرز، ماه‌ها غذا در انبار‌ها انباشته شده است، در حالی که در سمت دیگر جاده افرادی هستند که از گرسنگی می‌میرند. این نیاز به اقداماتی دارد.

بورل افزود: «قبل از جنگ، غزه بزرگترین زندان فضای باز بود. امروز بزرگترین قبرستان در فضای باز است.

او گفت غزه در حال تبدیل شدن به مکانی بدون نظام است که ساکنانش را در برابر ۲ گزینه ترک این مکان یا خشونت قرار می‌دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان داشت: «اسرائیل قحطی را در غزه بوجود می‌آورد و آنچه در حال رخ دادن است، کار کسانی است که مانع ورود کمک‌ها به نوار غزه شده و کنترل مرز‌ها را در اختیار دارند».

بورل افزود: «بیایید صریح باشیم و آشکارا بگوییم که قحطی به عنوان یک سلاح جنگی استفاده می‌شود. ما حمایت‌های هوایی را در حالی ارسال می‌کنیم که یک ساعت دورتر از محل دریافت هستند».

بورل همچنین اشاره کرد که «برخی از کشور‌های اتحادیه اروپا پیشنهاد تعلیق جزئی بخشی از توافقنامه همکاری میان اتحادیه اروپا و اسرائیل را به دلیل اوضاع غزه مطرح کرده‌اند.»

در همین راستا، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن گفت «آنچه در غزه رخ می‌دهد جنایت جنگی است و باید فورا متوقف شود.»

او ادامه داد: «گرسنه‌نگهداشتن کودکان جنایت انسانی است و کشتن فلسطینیان دفاع از خود نیست و ما این توجیه را نمی‌پذیریم.»

الصفدی گفت، باید به راه حلی برای مسئله فلسطین بر اساس راهکار دو دولتی دست یافت.

منبع: همشهری آنلاین

tags # جنگ غزه سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه بشردوستانه ۷ میلیارد یورویی اتحادیه اروپا
  • بورل: اسرائیل در حال دامن زدن به قحطی در غزه است
  • وضعیت عجیب نوار غزه
  • نگرانی دبیرکل ناتو درباره تغییرات آب و هوایی
  • توافق ضد مهاجرتی اتحادیه اروپا با مصر
  • کمک ۸ میلیارد دلاری اروپا به مصر
  • کمک‌های نظامی جدید یونان در راه اوکراین
  • اتحادیه اروپا برای مهار مهاجران دست به دامن مصر می‌شود
  • نگرانی شورای اروپا از ازدحام جمعیت در زندان‌های فرانسه
  • تصویب قانون جدید برای کنترل هوش مصنوعی توسط اتحادیه اروپا