Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تقابل امیرقلعه‌نویی و فرهاد مجیدی بازی استقلال و گل‌گهر را زیباتر می‌کند و معتقدم که شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تقابل استقلال با گل‌گهرسیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام حذفی جام شگفتی‌ها است؛ اما استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی کشور است. خوب است پرسپولیسی‌ها این مورد را بدانند.

وی افزود: تقابل امیرقلعه‌نویی و فرهاد مجیدی بازی استقلال و گل‌گهر را زیباتر می‌کند و معتقدم که شاهد بازی زیبایی خواهیم بود. درست است که استقلال در لیگ‌برتر دو مرتبه مقابل گل گهر پیروز شده؛ اما آن بازی‌ها شرایط خاص خودش را داشته است. هر دو تیم انگیزه زیادی برای این بازی دارند. به این نکته هم باید اشاره کرد که به جز امیرقلعه نویی که سابقه حضور در استقلال را دارد ۶۰ درصد شاکله  گل‌گهر را بازیکنان سابق استقلالی‌ تشکیل می‌دهند.

پیشکسوت استقلال پیرامون آمادگی آبی‌پوشان گفت: استقلال یکی از آماده‌ترین تیم‌های ایران است و نفرات خوبی در اختیار دارد. آبی‌پوشان در فاز هجومی مهره‌های خیلی خوبی مانند مهدی قایدی، ارسلان مطهری دارند. تنها دغدغه من در این مسابقه عدم حضور فرشید اسماعیلی است که امیدوارم مصدومیتش تا قبل بازی رفع شود. به نظرم خلا حضور او در این بازی حس می‌شود.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا بازی استقلال و گل‌گهر مانند دربی جام حذفی بی کیفیت خواهد بود، عنوان کرد: شرایط دربی فرق دارد. سرخابی‌ها در این بازی به خاطرکری خوانی و توجه زیاد هواداران محتاط بازی می‌کنند. اما در بازی استقلال و گل‌گهر سرمربیان دو تیم تفکر تهاجمی دارند. استقلالی‌ها این توان را دارند که بازی را در وقت عادی تمام کنند. اگر بازی به ضیافت پنالتی‌ها برسد اوضاع به شانس و اقبال بازمی‌گردد؛ بنابراین بهتر است استقلالی‌ها نگذارند بازی‌ها به پنالتی بکشد.

وی با اشاره به مسائل مالی و مدیریتی استقلال گفت: مدیران استقلال قول‌هایی داده‌اند که امیدوارم به آن عمل کنند. در مورد مشکلات مالی باید یادآور شوم که که حتی اگر بازیکنان استقلال از مجیدی پاداش دریافت نمی‌کردند با تمام توان در زمین حاضر می‌شدند. با این وجود درست نیست که پرداختی بازیکنان استقلال عقب بیفتد بالاخره آنها هم احتیاجاتی دارند.  در حال حاضر همه دوستداران استقلال باید به فکر جام حذفی باشند. بعد از تعیین تکلیف جام حذفی، امیدوارم در استقلال شاهد تغییرات مدیریتی باشیم تا در فصل جدید سرو سامانی بگیریم و کسی مدیریت تیم را به کار بگیرد که بتواند پول و بودجه به تیم تزریق کند.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد نوری استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال گل گهرسیرجان محمد نوری استقلال بازی استقلال و گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال: برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!

آفتاب‌‌نیوز :

صبح روز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گروهی از پیشکسوتان طبق سنوات گذشته برای دریافت بلیت دیدار دربی به محل باشگاه رفتند که یکی از این افراد محمد نوری بازیکن سال‌های گذشته استقلال بود. هر چند که نوری نمی‌دانست در ادامه این حضور چه اتفاقاتی قرار است برایش رقم بخورد.

نوری پس از حضور در دفتر باشگاه از منشی مدیرعامل درباره بلیت دربی سوال می‌کند که مطلع می‌شود گروهی از پیشکسوتان پیش از او به دفتر باشگاه مراجعه کرده و تعداد محدودی بلیت از مدیرعامل دریافت کرده‌اند. اما نوری که معمولاً برای گروهی از پیشکسوتان قدیمی‌تر که قادر به حضور در محل باشگاه نیستند بلیت تهیه می‌کند و آن‌ها را به دستشان می‌رساند در این باره عنوان می‌کند که او تعداد بلیط بیشتری می‌خواهد.

محمد نوری با اشاره به این موضوعات اظهار داشت: «بعد از این صحبتی که با منشی آقای خطیر داشتم افشار لفظی یکی از کارکنان باشگاه به داخل اتاق رفت و بعداً با پاکتی بیرون آمد. وقتی پاکت را باز کردم دیدم فقط دو عدد بلیط در داخل آن است که خیلی به من برخورد و ناراحت شدم. ما معمولاً از مدیرعامل باشگاه برای دربی تعداد قابل توجهی بلیت می‌گرفتیم و آن‌ها را بین گروهی از پیشکسوتان تقسیم می‌کردیم. وقتی این وضعیت را دیدم با ناراحتی به این موضوع معترض شدم که مدیرعامل از اتاق بیرون آمد و رفتار غیرقابل پیش‌بینی با من داشت.»

به گفته محمد نوری علی خطیر بعد از خروج از اتاق نسبت به این درخواست محمد نوری به شدت معترض و ناراحت شده و در حضور دیگران برخوردی دور از انتظار با پیشکسوت استقلال داشته است.

نوری در این باره گفت: «وقتی خطیر از اتاق بیرون آمد با عصبانیت به من گفت تو در رسانه‌ها علیه من مصاحبه می‌کنی حالا چه توقعی داری! حالا برو و باز هم علیه من مصاحبه کن!»

نوری ادامه داد: «من هم به او گفتم اگر انتقادی کردم به خاطر استقلال بوده و دلیلش این بوده که ایراد‌هایی در کار شما می‌دیدم که آن‌ها را باید مطرح می‌کردم. من به عنوان پیشکسوت استقلال نمی‌توانم چشمم را روی خیلی مسائل ببندم.»

پس از این جر و بحث سرانجام علی خطیر به اتاق خودش برگشته و محمد نوری هم با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرده است. او پیش از خروج از باشگاه بلیت‌ها را هم همراه خودش نبرده است. وی در این باره گفت: «اگر قرار باشد به این شکل از مدیریت باشگاهی که ما خودمان جزو تاریخ آن هستیم و روزی روزگاری در آن بازی می‌کردیم که امثال علی خطیر پشت نیمکت‌های مدرسه نشسته بودند همان بهتر است که اینگونه زیر منت کسی نباشیم؛ بنابراین خودمان بلیط تهیه کردیم و برای دیدن بازی تیم محبوبمان به استادیوم رفتیم.»

ناگفته نماند؛ در ماه‌های اخیر اتفاقات عجیب و غریبی در حوزه مدیریت باشگاه استقلال در حال رخ دادن است که نمونه بارز آن مصاحبه‌های تند جواد نکونام نسبت به مسائل مربوط به باشگاه و انتقاداتش از شرایط تیم بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال گردن نگرفت/ فرمان سایپا در دست یک پرسپولیسی!
  • صالح حردانی: شکایت پرسپولیس؟ هیچ کاری نکردم
  • حردانی: کاری نکردم که پرسپولیسی‌ها شکایت کنند
  • درگیری خطیر با پیشکسوت استقلال سر بلیت دربی
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • جدال لفظی علی خیطر و یکی از پیشکسوتان استقلال
  • منظور یاغی استقلال کدام مربی پرسپولیسی بود؟
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال: برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب؛‌ پرسپولیسی‌ها هیچی نیستند!