Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رهبر جریان حکیم در پیامی از آزادی «شیخ زکزاکی»، بنیانگذار جنبش اسلامی نیجریه، استقبال کرد. 

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با ابراز خوشحالی از آزادی شیخ زکزاکی نوشت: «خبر آزادی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی، بنیان‌گذار جنبش اسلامی نیجریه، پس از چند سال بازداشت موجب مسرت بسیار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

وی همچنین در این پیام با تأکید بر ضرورت آزادی همه زندانیان اندیشه و لزوم خودداری از هرگونه محدودیت برای آن‌ها، افزوده است: «به جناب شیخ زکزاکی صبر جمیل وی در راه هدف متعالی و اعتلای حق را تبریک می‌گوییم.»


 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شیخ زکزاکی سید عمار حکیم شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت «المبحوح»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به ترور شهید «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه و مسوول تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک‌ها در این باریکه واکنش نشان داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: اقدام نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در یورش به مجتمع بیمارستانی شفا و ترور فایق المبحوح در داخل این بیمارستان، جنایت جنگی منزجرکننده‌ای است که به فهرست جنایت‌های نژادپرستانه و وحشیانه دشمن در جنگ بدون حد و مرز علیه ملت فلسطین در نوار غزه اضافه می‌شود.

این جنبش افتخارکردن رژیم صهیونیستی به ترور این فرمانده فلسطینی در داخل بیمارستان شفا، هدف قراردادن نیروهای امنیتی داخل آن و به شهادت‌رساندن و زخمی‌کردن زنان، کودکان و غیرنظامیان را به منزله تمسخر آشکار تمامی ارزش‌های اخلاقی و انسانی از سوی رژیم صهیونیستی دانست.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما مسوولیت تداوم نسل‌کشی ملت فلسطین در نوار غزه را متوجه دولت آمریکا و کشورهای غربی حامی این رژیم اشغالگر و سکوت نظام‌های عربی می‌دانیم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: ما تاکید می‌کنیم که جنایت‌های دشمن مانع از ثبات مواضع مقاومت که در مقدمه آن آتش‌بس و عقب‌نشینی کامل اشغالگران از نوار غزه است، نمی‌شود.

گفتنی است کمی پیش‌تر منابع فلسطینی اعلام کردند که «فایق المبحوح» مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه و مسوول تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک‌ها در این باریکه به شهادت رسیده است.

این منابع تاکید کردند که شهید فایق المبحوح مدیر عملیات پلیس فلسطین در نوار غزه بوده و ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این شهید مدیر عملیات امنیت داخلی جنبش حماس بوده، دروغ است.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهید المبحوح خود را تسلیم نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی نکرده و با سلاح خود به مبارزه با دشمن پرداخته است و موفق شده یک نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و ۲ نظامی دیگر صهیونیست را نیز زخمی کند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که هدف رژیم اشغالگر صهیونیستی از ترور المبحوح اثرگذاشتن روی روند تامین امنیت کامیون‌های حامل کمک و تشدید آشوب امنیتی در نوار غزه است که اشغالگران سعی در ایجاد آن دارند.

کد خبر 6058400

دیگر خبرها

  • واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت «المبحوح»
  • پیام جدید القسام درباره با اسرای صهیونیست در غزه
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • نماینده حماس: آزادی اسرای صهیونیستی تنها با ضمانت‌های بین‌المللی ممکن است
  • حکیم: آمریکا مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • حکیم: آمریکا با گسترش جنگ به یمن مرتکب اشتباه شد
  • حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن مرتکب اشتباهی بزرگ شد