Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۹۹ بود که میزبانی رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان به ایران سپرده شد. فدراسیون والیبال کشورمان خیلی تلاش کرده بود تا این میزبانی به نام ایران ثبت شود و با تلاش‌های زیاد این اتفاق برای والیبال ایران اتفاق افتاد.

حال با گذشت ۱۰ ماه از کسب میزبانی، فدراسیون والیبال تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا این مسابقات را برگزار کند، اما شیوع دوباره کرونا در ایران نگرانی‌های زیادی را برای برگزاری‌ این مسابقات به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغو این مسابقات توسط ایران هزینه و غرامت سنگینی را برای کشورمان به همراه خواهد داشت. یکی از قوانین فدراسیون جهانی در خصوص لغو بازی‌های جهانی این است که اگر کشور میزبان بازی‌ها را لغو کند باید به تیم‌های حاضر در این مسابقات غرامت پرداخت کند. لغو مسابقات برای والیبال ایران گران تمام خواهد شد و حدود ۲۰ میلیارد تومان باید جهت غرامت پرداخت کند.

امیر طلوع کیان مدیر فنی برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان جهان گفت: مسابقات نوجوانان جهان طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال باید مانند لیگ ملت‌های والیبال بدون حضور تماشاگر و بدون حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در حباب برگزار شود. ما تمام شرایط را فراهم کرده ایم تا به صورت حباب و رعایت تمام قوانین این مسابقات را برگزار کنیم، تا به امروز ستاد کرونا در ورزش مجوز ابتدایی برگزاری مسابقات را به فدراسیون والیبال داده است و ما هم کار‌های برگزاری این مسابقات را انجام داده ایم.

او ادامه داد: مسئله‌ای که ما را نگران کرده، شیوع دوباره کرونا در ایران است. شیوع مجدد کرونا در کشورمان و حاد شدن شرایط طرح تعطیلی ۲ هفته‌ای کشور را به ستاد کرونا برده است که به ضرر فدراسیون والیبال خواهد بود. اگر تعطیلی ۲ هفته‌ای اعمال شود عملا مسابقات نوجوانان جهان در ایران لغو خواهد شد و در قبال این لغو بازی‌ها هم باید غرامت سنگینی را هم به تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نوجوانان جهان پرداخت کنیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این مسابقات را در شرایط حباب برگزار کنیم.

طلوع کیان تصریح کرد: ما به فدراسیون جهانی هم اعلام کردیم که تابع قوانین کرونایی کشور هستیم و با توجه به شیوع کرونا اگر اجازه برگزاری مسابقات به ما داده نشود بازی‌های نوجوانان جهان لغو خواهد شد. با این حال در صدد برگزاری مسابقات در شرایط حباب هستیم. اگر ستاد کرونا در ورزش اجازه برگزاری مسابقات را ندهند به ناچار مسابقات لغو می‌شود و باید غرامت کشور‌های حاضر در مسابقات را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید

آرمات: لهستان خطرناک‌ترین حریف تیم ملی والیبال نوجوانان ایران است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال نوجوانان والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال برگزاری مسابقات نوجوانان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد

مسئولان کارگزاری بیمه دال در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حمایت از ورزش بانوان؛ با حضور در اردوی تیم ملی، از تمرینات بانوان والیبال نشسته بازدید کردند و در ادامه از پیراهن تیم ملی رونمایی و با حضور مسئولین دال و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پیراهن ملی مسابقات به بازیکنان اهدا شد.

بانوان تیم ملی والیبال نشسته در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی آسیا به فینال رقابتها راه یافتند؛ ولی در مصاف با چین به مقام نایب قهرمان آسیا رسیدند.

در این دوره از رقابت‌ها، بانوان ملی‌پوش والیبال نشسته باید بتوانند مقام اول مسابقات را کسب کنند و تنها سهمیه باقیمانده برای شرکت در مسابقات المپیک را به دست آورند.

رقابت‌های انتخابی پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور چین در بخش بانوان با حضور تیم‌های ملی ایران، اسلونی، آلمان، اوکراین، ژاپن، مغولستان، تایلند و چین از پانزدهم تا بیست و دوم فرودین ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885238

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • هندبال نوجوانان مسکو؛ رویارویی پسران ایران مقابل روسیه در دومین دیدار
  • گردش ۱۳۴ میلیاردی لیگ‌های کشتی در سال ۱۴۰۲/ قرارداد کشتی‌گیران الکترونیکی می‌شود
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه‌اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای های اسنوکر جهان
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای‌های اسنوکر جهان