Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:45:36 GMT

صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۳۴۷

صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شد

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بیدخام ،مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به این که صورتحساب تلفن ثابت در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شود ضروری است برای جلوگیری از یک طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب به صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین شده از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و یا سایت شرکت مخابرات ایران و یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: چنانچه قبض پایان یک دوره بیش از ۲۰ هزار تومان باشد و یا این که در دو دوره متوالی مبلغ صورتحساب کمتر از ۲۰ هزار تومان باشد و ما شاهد پرداخت نکردن صورتحساب در این دو شرایط باشیم تلفن به صورت یکطرفه قطع می‌شود.

مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا برخی درخواست‌های مردم برای انتقال خطوط تلفن ثابت با کندی انجام می‌شود؟ افزود: همه تلاش مجموعه مخابرات این است که خدمات در اسرع وقت ارائه شود، اما چون تعرفه‌های شرکت مخابرات مربوط به حدود ۱۲ سال پیش است امکان ارائه سرویس در زمان مقرر وجود ندارد و ما درخواست ترمیم تعرفه را از مسئولان داریم.

بیشتر بخوانید

با خرابی تلفن ثابت چه کنیم؟

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه راهکاری اندیشیده اید که در زمان قطع تلفن ثابت بدون مراجعه مشترکان مجدد تلفن وصل شود؟ گفت: در صورتی که به علت پرداخت نکردن بدهی، خط تلفن مشترک، یکطرفه و یا قطع شده است برای تسریع در روند اتصال مجدد بهتر است مبلغ صورتحساب را از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ پرداخت کنند تا تلفن مشترک خودکار وصل شود.

بیدخام در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا برای برخی مشترکان تلفن ثابت پیامک صورتحساب ارسال نمی‌شود؟ افزود: چون در سامانه مخابرات تلفن همراه برخی مشترکان درج نشده است این اتفاق می‌افتد و ما درخواست می‌کنیم افراد با مراجعه به کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، تلفن همراه خود را وارد کنند تا صورتحساب ماهانه به آن‌ها ارسال شود.

مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران پیش از این نیزاعلام کرده بود که در صورت استفاده نکردن از تماس با کشور‌های خارجی و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و حک تلفن ثابت حتماً درباره بستن صفر دوم در مکالمات بین الملل اقدام کنند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران بین الملل تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی/ رشد اقتصادی بدون نفت ۳.۳ درصد

بررسی مولفه های رشد اقتصادی کشور در۹ ماهه ۱۴۰۲ حکایت از تداوم روند رو به بهبود فعالیت‌های اقتصادی در امتداد رشد اقتصادی سال ۱۴۰۱ دارد. بر این اساس، تشکیل سرمایه ثابت ناخالص" در ۹ ماه سال جاری از رشد ۴.۹ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل برخوردار بوده و بخش غیرنفتی در همین دوره رشد ۳.۵ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس محاسبات مقدماتی اداره حساب‌های اقتصادی بانک مرکزی، تولید ناخالص داخلی به قیمت پایه (به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۵) در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ به رقم ۳۹۷۱.۸ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سه ماهه سوم سال ۱۴۰۱، رشد ۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین رشد اقتصادی بدون نفت طی دوره مذکور معادل ۳.۳ درصد بوده است.

بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی (به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۵) مبین آن است که در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ "تشکیل سرمایه ثابت ناخالص" از رشد ۴.۹ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل برخوردار گردیده است؛ به‌طوری که در دوره مزبور، رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص در دو زیربخش اصلی "ماشین‌آلات" و "ساختمان" به ترتیب معادل ۷.۲ و ۳.۳ درصد بوده است. 

در مجموع عملکرد تولید ناخالص داخلی کشور در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ "با احتساب نفت" و "بدون احتساب نفت" به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۵ به ترتیب به ۱۲۰۸۳.۰ و ۱۰۹۶۸.۳ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب با افزایش ۴.۵ و ۳.۵ درصدی همراه بوده است.

تحقق رشد اقتصادی ۴.۵ درصدی در ۹ ماهه ۱۴۰۲ در امتداد رشد اقتصادی چهار درصدی سال ۱۴۰۱ حکایت از تداوم روند رو به بهبود فعالیت‌های اقتصادی در کشور دارد.

بررسی عملکرد رشد اقتصادی بر حسب گروه فعالیت‌های اقتصادی (به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۵) نشان می‌دهد، رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ حاصل تحقق رشد مثبت ارزش افزوده در تمامی گروه‌های اصلی بوده است.

لازم به توضیح است در دوره مزبور، رشد محقق شده گروه‌های "نفت و گاز"، "صنایع و معادن"، "خدمات" و "کشاورزی، جنگلداری و ماهیگیری" نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب معادل ۱۴.۵، ۴.۱، ۳.۶ و ۰.۶ درصد است. 

بررسی تولید ناخالص داخلی برحسب اقلام هزینه نهایی (به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۵) در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، "هزینه‌های مصرف نهایی بخش خصوصی" و "تشکیل سرمایه ثابت ناخالص" به ترتیب از نرخ‌های رشد ۰.۷ و ۴.۹ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل برخوردار بوده‌اند.

در این فصل "هزینه‌های مصرف نهایی بخش دولتی" نسبت به فصل مشابه سال ۱۴۰۱ کاهش ۶.۲ درصدی را تجربه نموده است. در این دوره رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص به تفکیک "ماشین آلات" و "ساختمان" به ترتیب معادل ۷.۲ و ۳.۳ درصد بوده است.

بررسی عملکرد رشد اقتصادی بر حسب گروه فعالیت‌های اقتصادی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، رشد ارزش افزوده گروه‌های "خدمات"، "نفت و گاز"، "صنایع و معادن" و "کشاورزی، جنگلداری و ماهیگیری" نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب معادل ۴.۰، ۱۶.۳، ۳.۹ و ۰.۷ درصد بود که به ترتیب از سهمی معادل ۲.۲، ۱.۳، ۰.۹، و ۰.۱ واحد درصد در رشد اقتصادی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ برخوردار بوده‌اند.

در دوره مزبور ارزش افزوده بخش "صنعت" به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۵ از افزایش ۴.۲ درصدی نسبت به ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ برخوردار بود؛ به‌طور مشخص در این بخش رشد شاخص تولید کارگاه‌های بزرگ صنعتی ۱۰۰ نفر کارکن و بیشتر ‏‏‏‏- با اختصاص سهم حدود ۷۰ درصد از ارزش افزوده بخش صنعت‏‏‏‏- نسبت به ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ معادل ۳.۵ درصد بود.

بررسی عملکرد رشد شاخص مزبور به تفکیک رشته فعالیت‌های صنعتی (بر حسب کدهای ISIC دو رقمی) نشان می‌دهد که در نه‌ماهه سال ۱۴۰۲ از مجموع ۲۴ گروه اصلی، ۱۹ گروه (با ضریب اهمیت ۶۶.۸ در‏صدی از شاخص کل) از رشد مثبت تولید برخوردار بوده‌اند؛ از جمله صنایعی که بیشترین سهم را در رشد محقق شده این دوره داشته‌اند می‌توان به "صنایع تولید فلزات اساسی"، "صنایع تولید وسایل نقلیه موتوری، تریلر و نیم‌تریلر"، "صنایع تولید مواد غذایی" و "صنایع تولید محصولات کانی غیرفلزی" اشاره کرد. 

بررسی تولید ناخالص داخلی برحسب اقلام هزینه نهایی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، "هزینه‌های مصرف نهایی بخش خصوصی" و "تشکیل سرمایه ثابت ناخالص" به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۵ به ترتیب از نرخ‌رشد ۴.۲ و ۴.۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل برخوردار بوده‌اند که رشد محقق شده "تشکیل سرمایه ثابت ناخالص" در دوره مزبور عمدتاً متاثر از رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص در دو زیربخش "ماشین‌آلات" و "ساختمان" به ترتیب معادل ۷.۱ و ۲.۹ درصد بوده است.

همچنین لازم به اشاره است که "هزینه‌های مصرف نهایی بخش دولتی" در نه‌ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل، کاهش ۱.۶ درصدی را تجربه کرده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از رشد ۳٫۵ درصدی بخش غیرنفتی تا رشد ۴٫۹ درصدی تشکیل سرمایه ثابت ناخالص در نه‌ماهه سال ۱۴۰۲
  • رشد اقتصادی ۹ ماهه ۴.۵ درصد شد/ رشد ۴.۹ درصدی تشکیل سرمایه
  • رشد ۴.۹ درصدی تشکیل سرمایه ثابت ناخالص در ۹ماهه سال ۱۴۰۲
  • گزارش مهم از شرایط اقتصادی کشور/ نرخ تورم سال آینده چقدر پیش‌بینی شد؟
  • افزایش ۴.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی/ رشد اقتصادی بدون نفت ۳.۳ درصد
  • گزارش بانک مرکزی از رشد اقتصادی ۹ ماهه امسال
  • رشد اقتصادی بدون نفت ۳.۵ درصد شد
  • رشد اقتصادی ۹ ماهه ۴.۵ درصد شد
  • رشد اقتصادی ۹ ماهه با نفت ۴.۵ و بدون نفت ۳.۵ درصد شد
  • رشد ۳.۵ درصدی بخش غیرنفتی در نه‌ماهه سال ۱۴۰۲