Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام سیمافیلم، در این رویداد که ثبت نام آن از نیمه اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شد و تا نیمه تیرماه ادامه داشت، بیش از ۱۵۰ نوقلم با ۳۱۰ اثر از ۲۳ استان شرکت و ایده‌ها، طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود را در سامانه Sahebqalam.ir ثبت کردند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سیمافیلم، در این رویداد که ثبت نام آن از نیمه اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شد و تا نیمه تیرماه ادامه داشت، بیش از ۱۵۰ نوقلم با ۳۱۰ اثر از ۲۳ استان شرکت و ایده‌ها، طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود را در سامانه Sahebqalam.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ثبت کردند.

تهران، خراسان رضوی، قم، اصفهان، خوزستان، فارس و البرز استان‌هایی هستند که بیشترین شرکت‌کننده را در این رویداد دارند.

بر اساس این گزارش، افراد برگزیده پس از داوری اولیه توسط هیات انتخاب، در رویدادی ۲ روزه در نیمه مرداد شرکت می‌کنند و پس از طی مراحل مختلف، طرح‌های نهایی تله‌فیلم یا مینی‌سریال خود را ارسال می‌کنند.

داوری نهایی آثار نیمه نخست شهریور انجام می‌شود و در نهایت سه اثر برگزیده انتخاب می‌شود.

طرح‌های برگزیده توسط مرکز سیمافیلم برای تولید حمایت خواهند شد.

لازم به ذکر است نخستین دوره رویداد فیلمنامه. نویسی «صاحب قلم» با موضوع رویای ایرانی و با محوریت خلق ایده تا نگارش فیلمنامه تله‌فیلم و مینی سریال، توسط اداره کل فیلمنامه‌نویسی مرکز سیمافیلم و با مشارکت مرکز نوآوری رسانا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید سیدلر فیلمنامه‌نویس اسکاری «سخنرانی پادشاه» درگذشت

دیوید سیدلر، فیلمنامه‌نویس «سخنرانی پادشاه» در ۸۶ سالگی درگذشت.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، دیوید سیدلر، فیلمنامه‌نویس انگلیسی-آمریکایی برنده اسکار و بفتا برای «سخنرانی پادشاه»، شنبه در ۸۶ سالگی درگذشت.

جف آغاسی، مدیر قدیمی او در بیانیه‌ای گفت: دیوید در جایی بود که بیشتر از همه در جهان دوست داشت یعنی نیوزیلند و در حال کاری بود که بیشترین آرامش را به او می‌داد، یعنی ماهیگیری.

سیدلر برای فیلم «سخنرانی پادشاه» در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی تام هوپر و با بازی کالین فرت، جفری راش و هلنا بونهام کارتر برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد. این درام تاریخی همچنین برنده بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد نیز شده بود.

نسخه صحنه‌ای «سخنرانی پادشاه» به بیش از نیمی از زبان‌های دنیا ترجمه شده و در ۴ قاره اجرا شده است. این نمایش پس از اجرا در تئاتر ویندهام در وست اند لندن در سال ۲۰۱۲، قرار بود به برادوی برود، اما با پاندمی کرونا در سال ۲۰۲۰ متوقف شد.

سیدلر نویسنده فیلمنامه چندین فیلم تلویزیونی هم بود که «اوناسیس: ثروتمندترین مرد جهان» (۱۹۸۸)، «تاکر: مرد و رویای او» (۱۹۸۸)، «رقص در تاریکی» (۱۹۹۵) «بیا، شاد باش: داستان خانواده پارتریج» (۱۹۹۹) از جمله آنهاست. وی همچنین نویسنده اپیزودهایی برای سریال‌هایی مانند «ماجراهای اسپری دریایی»، «روزهای زندگی ما»، «دنیایی دیگر»، «بیمارستان عمومی»، «دنیای شگفت انگیز دیزنی» و «پسر اژدها» بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم‌نامه نویس برنده اسکار درگذشت
  • فیلمنامه‌نویسی برای سریال در شماره جدید «فیلم نگار»
  • درگذشت فیلمنامه‌نویس برنده اسکار
  • دیوید سیدلر فیلمنامه‌نویس اسکاری «سخنرانی پادشاه» درگذشت
  • معرفی آثار منتخب رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه»
  • آثار منتخب رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند
  • اعلام اسامی آثار رویداد فیلم‌نامه نویسی «کودکان غزه»
  • آثار منتخب رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند
  • معرفی آثار منتخب رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه»
  • آثار منتخب رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند