Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:41:24 GMT

اسامی محرومان نیمه‌نهایی جام حذفی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۹۳۷۷

اسامی محرومان نیمه‌نهایی جام حذفی اعلام شد

به گزارش ایرنا و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور اعلام شد. 

ساسان انصاری به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه با سپاهان و فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت انضباطی، هر 2 از فولادخوزستان، محرومان نیمه نهایی جام حذفی هستند.

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان و بازی فولاد خوزستان با ملوان بندرانزلی روز چهارشنبه ۱۳ مرداد و در شهرهای تهران و اهواز برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار فینال نیز روز ۱۷ مرداد در اصفهان و در ورشگاه نصف جهان برگزار می‌شود.

منبع: سازمان لیگ فوتبال ایران برچسب‌ها سازمان لیگ فوتبال فولاد خوزستان آزادسازی خرمشهر ملوان بندر انزلی ساسان انصاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال فولاد خوزستان آزادسازی خرمشهر سازمان لیگ فوتبال فولاد خوزستان آزادسازی خرمشهر ملوان بندر انزلی ساسان انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بعد از حضور ابوالفضل زمانی در ترکیب پیکان مقابل مس رفسنجان برخی تصور کردند که او جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر بیست و سوم است، اما یک بازیکن جوان‌تر قبل از او در مسابقات امسال به میدان رفته بود.

دوشنبه شب محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر هم به این مسئله اشاره کرد و زمانی بازیکن پیکان را به عنوان جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر معرفی کرد، اما این عنوان متعلق به علی حسنی مدافع 17 ساله فولاد خوزستان است.

حسنی که متولد 22 مرداد 1385 است، هنوز تولد 18 سالگی خود را جشن نگرفته است؛ این مدافع وسط که یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی نوجوانان همراه با تیم ایران بود، در چند مسابقه این فصل برای فولاد به میدان رفته و مقابل استقلال خوزستان هم اولین حضور فیکس خود را تجربه کرد.

فولادی‌ها در فصل جاری به محمد عسکری که متولد دی‌ماه 1384 است و به تازگی وارد 19 سالگی شده، رونمایی کرده بودند و چند بازیکن جوان و زیر 18 ساله دیگر نیز دارند که احتمالا در ادامه مسابقات از آنها استفاده خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • سوپر واکنش دیوید سیمن مقابل شفیلد یونایتد در جام حذفی انگلستان (2003/4/13) / فیلم
  • اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هفتم لیگ یک
  • اعلام اسامی نفرات تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها/ شمسایی: دشوارترین کار انتخاب ۱۴ بازیکن نهایی بود